Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.

Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
sykkeltut
5 Indlæg 3 Posters 6 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T This user is from outside of this forum
    T This user is from outside of this forum
    tanketom@tutoteket.no
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.

    Svar før 30. juni for å gi oss god informasjon vi kan handle frå – både tilfeldige syklistar, pendlesyklistar, raske syklistar og bedaglege syklistar er velkomne: https://syklistforeningen.no/sykkelundersokelsen/ #SykkelTut

    lavergnetho@fediscience.orgL cmyrland@tutoteket.noC 2 Replies Last reply
    0
    • T tanketom@tutoteket.no

      Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.

      Svar før 30. juni for å gi oss god informasjon vi kan handle frå – både tilfeldige syklistar, pendlesyklistar, raske syklistar og bedaglege syklistar er velkomne: https://syklistforeningen.no/sykkelundersokelsen/ #SykkelTut

      lavergnetho@fediscience.orgL This user is from outside of this forum
      lavergnetho@fediscience.orgL This user is from outside of this forum
      lavergnetho@fediscience.org
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @tanketom gjort !

      1 Reply Last reply
      0
      • T tanketom@tutoteket.no

        Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.

        Svar før 30. juni for å gi oss god informasjon vi kan handle frå – både tilfeldige syklistar, pendlesyklistar, raske syklistar og bedaglege syklistar er velkomne: https://syklistforeningen.no/sykkelundersokelsen/ #SykkelTut

        cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
        cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
        cmyrland@tutoteket.no
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @tanketom svart! Vurderer innmelding.

        cmyrland@tutoteket.noC 1 Reply Last reply
        0
        • cmyrland@tutoteket.noC cmyrland@tutoteket.no

          @tanketom svart! Vurderer innmelding.

          cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
          cmyrland@tutoteket.noC This user is from outside of this forum
          cmyrland@tutoteket.no
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @tanketom innmeldt! Men altså, dette må fikses!

          T 1 Reply Last reply
          0
          • cmyrland@tutoteket.noC cmyrland@tutoteket.no

            @tanketom innmeldt! Men altså, dette må fikses!

            T This user is from outside of this forum
            T This user is from outside of this forum
            tanketom@tutoteket.no
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @cmyrland Eg er ikkje sentral nok til å kreve noko. På andre sida så trur eg nok at eg alt når dei fleste sykkelfolka her!

            1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper