@eivind
-
@eivind
Hvis nogen skulle ønske at starte en norsk version, så ligger de fleste scripts til at sætte serverne op på git.data.coop.Det er et af foreningens formål at hjælpe andre lignende foreninger i gang.
@roybohmer -
@eivind
Hvis nogen skulle ønske at starte en norsk version, så ligger de fleste scripts til at sætte serverne op på git.data.coop.Det er et af foreningens formål at hjælpe andre lignende foreninger i gang.
@roybohmer@niels Dette er fantastisk bra. Sjølv har eg ikkje kunnskapen som skal til, men eg har delt innlegget og vil oppfordre andre til å gjera det same. Tusen takk, og til alle: #boost! @roybohmer
-
@niels Dette er fantastisk bra. Sjølv har eg ikkje kunnskapen som skal til, men eg har delt innlegget og vil oppfordre andre til å gjera det same. Tusen takk, og til alle: #boost! @roybohmer
@eivind @niels @roybohmer Eg kan ta ein kikk på å hoste den. Men eg har ikkje anledning til å drive med mykje administrering/moderering.
-
@eivind @niels @roybohmer Eg kan ta ein kikk på å hoste den. Men eg har ikkje anledning til å drive med mykje administrering/moderering.
@pilum Me treng eit samvirke, nett so i Danmark! Eller ei stifting. Eller kople oss på eksisterande? @niels @roybohmer
-
@pilum Me treng eit samvirke, nett so i Danmark! Eller ei stifting. Eller kople oss på eksisterande? @niels @roybohmer
@eivind @pilum @niels @roybohmer Vi i Skyfritt AS kan muligens hjelpe med å sette opp noe slikt. Vi har allerede en egen forening for oss internt (Vigilanetsnettverket), men jeg liker tanken på å sette opp noe mer universelt!
-
@eivind @pilum @niels @roybohmer Vi i Skyfritt AS kan muligens hjelpe med å sette opp noe slikt. Vi har allerede en egen forening for oss internt (Vigilanetsnettverket), men jeg liker tanken på å sette opp noe mer universelt!
@ruben Desto betre om nokon som har infrastrukturen på plass gjer det. So slepp eg å bekymre meg for «kuk i computeren»
-
@ruben Desto betre om nokon som har infrastrukturen på plass gjer det. So slepp eg å bekymre meg for «kuk i computeren»
@pilum
Ud over @datacoop i Danmark er der også @konstellationen i Sverige. Og @abekonge driver kollektiv.email . -
@eivind
@roybohmer@niels Jeg prøver stille på at finde folk herover i Oregon/Washington til at starte vores egen version også. Tak fordi I deler materialet
@eivind @roybohmer
-
@niels Jeg prøver stille på at finde folk herover i Oregon/Washington til at starte vores egen version også. Tak fordi I deler materialet
@eivind @roybohmer
@philip
Lyder spændende, held og lykke!Hvis du har spørgsmål, er du også velkommen på matrix-kanalerne. Jeg ved, at nordmændene snart holder video-møde med bestyrelsen (jeg er bare menigt medlem), hvis du er hurtig kan du måske få lov at følge med der.