Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.
-
Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.
Fjordkraft og Kraftriket var interesserte, så dei fekk kontakte meg. Kraftriket kjem eg aldri til å ha noko med igjen, etter måten dei behandla meg som dødsbubestyrar for nokre år sidan, og Fjordkraft har eg vore kunde hos før, så det lova jo ikkje godt.
-
Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.
Fjordkraft og Kraftriket var interesserte, så dei fekk kontakte meg. Kraftriket kjem eg aldri til å ha noko med igjen, etter måten dei behandla meg som dødsbubestyrar for nokre år sidan, og Fjordkraft har eg vore kunde hos før, så det lova jo ikkje godt.
Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.
Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.
No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.
-
Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.
Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.
No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.
@tanketom At Fjordkraft har useriøse selgarar er godt kjendt i marknaden.
Eg var lenge kunde hos Lærdal Energi og vart med over til Kraftriket heilt til dei byrja å neglisjere nynorsk (ikkje so lenge m.a.o.).
-
Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.
Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.
No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.
Då var eg tilbake til mi strenge stemme som sa at eg _på ingen måte_ hadde gjort noko bestilling, men hadde bedt om eit tilbod på e-post.
Ein av årsakane til at eg gjekk vekk frå Fjordkraft i utgangspunktet var at dei var sjukt søppel på alt som gjeld kundekommunikasjon – dette lover jo ikkje godt for potensielt framtidig kundeforhold.
-
Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.
Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.
No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.
@tanketom
Fjordkraft er svindlere... Det er hele businessmodellen deres
-
@tanketom At Fjordkraft har useriøse selgarar er godt kjendt i marknaden.
Eg var lenge kunde hos Lærdal Energi og vart med over til Kraftriket heilt til dei byrja å neglisjere nynorsk (ikkje so lenge m.a.o.).
@tanketom «Kommunikasjon på bokmål kan eg få billegare hos andre.»
Eg òg fekk varsel om prisauke her om dagen. Same leverandør? Bytte i går.
-
@tanketom «Kommunikasjon på bokmål kan eg få billegare hos andre.»
Eg òg fekk varsel om prisauke her om dagen. Same leverandør? Bytte i går.
@pilum Eg har hatt Motkraft siste åra. Framleis grei nok pris, men høgt nok til at eg ville ta ein kikk. Kven bytte du til?
-
@pilum Eg har hatt Motkraft siste åra. Framleis grei nok pris, men høgt nok til at eg ville ta ein kikk. Kven bytte du til?
@tanketom Motkraft eg òg, ja.
Eg prøver meg på Folkekraft denne gongen. Agva stoler eg ikkje på og av resten so freista dei mest.
-
Då var eg tilbake til mi strenge stemme som sa at eg _på ingen måte_ hadde gjort noko bestilling, men hadde bedt om eit tilbod på e-post.
Ein av årsakane til at eg gjekk vekk frå Fjordkraft i utgangspunktet var at dei var sjukt søppel på alt som gjeld kundekommunikasjon – dette lover jo ikkje godt for potensielt framtidig kundeforhold.
@tanketom Jesus i kakeboksen, er du masochist?
Må da aldri be om tilbud fra den bransjen. Jeg bruker bare https://www.forbrukerradet.no/strompris/ og ser hva som passer meg best og velger der. -
@tanketom Jesus i kakeboksen, er du masochist?
Må da aldri be om tilbud fra den bransjen. Jeg bruker bare https://www.forbrukerradet.no/strompris/ og ser hva som passer meg best og velger der.@worldwidewerner Skulle nok klart å finne det utan hjelp, brukte forbrukarrådet sin også

Litt masochist, kanskje – men var nesten fint å kunne få seie rett ut til ein person at eg aldri kjem til å bli kunde der grunna måten dei behandla meg på sist. Terapeutisk.