I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS).
-
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
@alf149 @infonauten Der var en kampagne i Malmö for et år eller to siden, hvor de forsøgte at få folk til at skodde cigaretter i askebægre... ved at lade dem spare "buttcoins" i en app 🤪
-
@alf149 @infonauten Der var en kampagne i Malmö for et år eller to siden, hvor de forsøgte at få folk til at skodde cigaretter i askebægre... ved at lade dem spare "buttcoins" i en app 🤪
-
@infonauten @alf149 Det var så fjollet. Jeg ved ikke, hvad planen var. Der ligger stadig lige så mange skodder på fortovet som før, men jeg tænker at et reklamefirma tjente kassen på kampagnen.
-
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
-
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
@SorenMRiis @infonauten @alf149
Okay, Søren Markbard Riis. Du vinder denne omgang! -
@SorenMRiis @alf149 @fanden det er muligvis det sjoveste jeg har læst i denne uge. Tak.

-
@SorenMRiis @infonauten @alf149
Okay, Søren Markbard Riis. Du vinder denne omgang!@alf149 @fanden @infonauten Jeg har dog kun gjort det en enkelt gang… Og jeg kendte håndværkeren godt nok til at vide, han ville finde det morsomt.

-
@alf149 @fanden @infonauten Jeg har dog kun gjort det en enkelt gang… Og jeg kendte håndværkeren godt nok til at vide, han ville finde det morsomt.

@SorenMRiis @alf149 @infonauten Aj, du gav kun din håndværkerbekendte en femmer i drikkepenge? Nærigt
Hvis det var en fremmed kunne jeg forstå det! -
@SorenMRiis @alf149 @infonauten Aj, du gav kun din håndværkerbekendte en femmer i drikkepenge? Nærigt
Hvis det var en fremmed kunne jeg forstå det!@fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten nogle gange er det ikke besløbets størrelse men gestus'en der tæller - og jeg vil mene det sidste her var en del af "lønnen"

-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten nogle gange er det ikke besløbets størrelse men gestus'en der tæller - og jeg vil mene det sidste her var en del af "lønnen"

@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
-
@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
@Bonescarab @YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 jeg elsker denne tråd.
-
@fanden @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Så skal jeg jo spritte det af bagefter. Med en mønt er det bare “drop’n’forget”…
-
@fanden @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Så skal jeg jo spritte det af bagefter. Med en mønt er det bare “drop’n’forget”…
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Arh, men du kan vel folde en halvtredser?
-
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Arh, men du kan vel folde en halvtredser?
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Der ryger jo ligesom hele joken - du trækker jo ingenting, hvis du bruger sedler i møntindkast...
-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Der ryger jo ligesom hele joken - du trækker jo ingenting, hvis du bruger sedler i møntindkast...
@infonauten @fanden @YongSun @Bonescarab @alf149 Og nu havde jeg altså kun en femmer i lommen. Hvis jeg havde kunne planlægge det havde jeg helt klart lagt en tyver i fryseren dagen før.
-
@YongSun @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Velkommen til '00erne, hvor enhver automat, som *virkelig* vil have dine penge, har et seddelindtag

Men okay, jeg kan godt se at forslaget om papirpenge er lige vel tæt på at sætte dollarsedler i stripperes trusser.
-
@infonauten @fanden @YongSun @Bonescarab @alf149 Og nu havde jeg altså kun en femmer i lommen. Hvis jeg havde kunne planlægge det havde jeg helt klart lagt en tyver i fryseren dagen før.
@SorenMRiis @infonauten @fanden @YongSun @alf149 cold, hard cash ftw?
-
@SorenMRiis @infonauten @fanden @YongSun @alf149 cold, hard cash ftw?
@Bonescarab @SorenMRiis @infonauten @YongSun @alf149 Hvis det var mig der var den heldige vinder, tog jeg nok hellere en lommevarm femmer end en iskold tyver, trods alt 🥶
-
@YongSun @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Velkommen til '00erne, hvor enhver automat, som *virkelig* vil have dine penge, har et seddelindtag

Men okay, jeg kan godt se at forslaget om papirpenge er lige vel tæt på at sætte dollarsedler i stripperes trusser.
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Nu er jeg jo ganske uerfaren i pengekinks - men en kold mønt giver i min verden mere "valuta" i revnen end en krøllet seddel???
-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Nu er jeg jo ganske uerfaren i pengekinks - men en kold mønt giver i min verden mere "valuta" i revnen end en krøllet seddel???
@YongSun Jeg ved ikke af at jeg har en pengekink... Jeg er nok bare blevet traumatiseret af at prøve at rede ud, hvor meget man skal give mosters stedbarn i 18-årsgave, når man sendte blomster for en plov til grandonkel på sambos sides begravelse ... osv.
Plus, den matematikblinde rædsel ved at stå i USA og opdage, moms og lokalskatter ikke er inkluderede i kioskernes priser
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten