I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS).
-
@fanden mine kunder ved overordnet ikke en skid, det er derfor de hyrer mig.
@infonauten Ha, det burde du skrive på foretagendets velkomstside!
-
@infonauten Ha, det burde du skrive på foretagendets velkomstside!
@fanden "E-bogskontoret. Du betaler mig, så du slipper for at vide noget som helst om det her shit."
-
@fanden "E-bogskontoret. Du betaler mig, så du slipper for at vide noget som helst om det her shit."
@infonauten "Indbetal 100 bitcoin til _____ nu. Jeg er certificeret"
-
@simonjust yeah, det tænker jeg også. Og så synes jeg helt fundamentalt at det er et vigtigt område.
@infonauten Allerede der er du milevidt foran dine konkurrenter.
De kommer i øvrigt nok til at skulle bruge noget undervisning i god tilgængelighed - og der var lige en idé til dit fremtidige virksomhedsimperie
(Accessinator?
) -
@infonauten "Indbetal 100 bitcoin til _____ nu. Jeg er certificeret"
@fanden Bitcoin? Jeg tager kun imod .... buttcoin.
-
@fanden Bitcoin? Jeg tager kun imod .... buttcoin.
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
-
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
@alf149 @infonauten Der var en kampagne i Malmö for et år eller to siden, hvor de forsøgte at få folk til at skodde cigaretter i askebægre... ved at lade dem spare "buttcoins" i en app 🤪
-
@alf149 @infonauten Der var en kampagne i Malmö for et år eller to siden, hvor de forsøgte at få folk til at skodde cigaretter i askebægre... ved at lade dem spare "buttcoins" i en app 🤪
-
@infonauten @alf149 Det var så fjollet. Jeg ved ikke, hvad planen var. Der ligger stadig lige så mange skodder på fortovet som før, men jeg tænker at et reklamefirma tjente kassen på kampagnen.
-
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
-
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
@SorenMRiis @infonauten @alf149
Okay, Søren Markbard Riis. Du vinder denne omgang! -
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
@SorenMRiis @alf149 @fanden det er muligvis det sjoveste jeg har læst i denne uge. Tak.

-
@SorenMRiis @infonauten @alf149
Okay, Søren Markbard Riis. Du vinder denne omgang!@alf149 @fanden @infonauten Jeg har dog kun gjort det en enkelt gang… Og jeg kendte håndværkeren godt nok til at vide, han ville finde det morsomt.

-
@alf149 @fanden @infonauten Jeg har dog kun gjort det en enkelt gang… Og jeg kendte håndværkeren godt nok til at vide, han ville finde det morsomt.

@SorenMRiis @alf149 @infonauten Aj, du gav kun din håndværkerbekendte en femmer i drikkepenge? Nærigt
Hvis det var en fremmed kunne jeg forstå det! -
@SorenMRiis @alf149 @infonauten Aj, du gav kun din håndværkerbekendte en femmer i drikkepenge? Nærigt
Hvis det var en fremmed kunne jeg forstå det!@fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten nogle gange er det ikke besløbets størrelse men gestus'en der tæller - og jeg vil mene det sidste her var en del af "lønnen"

-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten nogle gange er det ikke besløbets størrelse men gestus'en der tæller - og jeg vil mene det sidste her var en del af "lønnen"

@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
-
@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
@Bonescarab @YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 jeg elsker denne tråd.
-
@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
@fanden @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Så skal jeg jo spritte det af bagefter. Med en mønt er det bare “drop’n’forget”…
-
@fanden @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Så skal jeg jo spritte det af bagefter. Med en mønt er det bare “drop’n’forget”…
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Arh, men du kan vel folde en halvtredser?
-
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Arh, men du kan vel folde en halvtredser?
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Der ryger jo ligesom hele joken - du trækker jo ingenting, hvis du bruger sedler i møntindkast...