Hvor mange 7-11 er der reelt brug for på Hovedbanen?
-
Hvor mange 7-11 er der reelt brug for på Hovedbanen? Så vidt jeg kan tælle er det den fjerde der åbner snart...
@tofticles diverstifisere de? Du sælger jo kaffe og så sagde vi at jeg solgte sodavand, Edit derovre tager chokoladebarerne og så må Ahmed sælge lune snaks. Vi laver et klippekort så hvis folk når alle fire på 20 minutter får de en gratis peanut!
-
@tofticles diverstifisere de? Du sælger jo kaffe og så sagde vi at jeg solgte sodavand, Edit derovre tager chokoladebarerne og så må Ahmed sælge lune snaks. Vi laver et klippekort så hvis folk når alle fire på 20 minutter får de en gratis peanut!
@pms De sælger 100p det samme, men de burde helt klart lave peanut-challenge'n

-
Hvor mange 7-11 er der reelt brug for på Hovedbanen? Så vidt jeg kan tælle er det den fjerde der åbner snart...
@tofticles de synes selv vi alle skal være glade for det
-
@tofticles de synes selv vi alle skal være glade for det
@for Jeg har taget forskud på glæderne og boycutter dem allerede nu
. -
@tofticles
wut!? Kan vi ikke snart få nogle ordentlige butikker der igen - jeg husker dengang der var en brugsen ( med almindelige priser 🤯 ) -
@tofticles
wut!? Kan vi ikke snart få nogle ordentlige butikker der igen - jeg husker dengang der var en brugsen ( med almindelige priser 🤯 )@aj42 De unge vil åbenbart have Chicken Surprise på pind og forkullede pølser
️.Det der pisser mig mest af ved 7-11 er at alt er 2 for xx, 4 for xx - det skal bare dø ved kølle.
-
@tofticles Jeg kan tælle to, plus den der snart åbner. En i "Tivoli" enden og en lige efter midten. Hvor er den fjerde?
-
@tofticles Jeg kan tælle to, plus den der snart åbner. En i "Tivoli" enden og en lige efter midten. Hvor er den fjerde?
@hunspirillen Jeg tæller den første som to, fordi der er to forskellige sæt betjeningskasser og man ikke umiddelbart kan gå imellem dem.
-
@hunspirillen Jeg tæller den første som to, fordi der er to forskellige sæt betjeningskasser og man ikke umiddelbart kan gå imellem dem.
@tofticles Det kunne man før i tiden. Kan godt være, de har "lukket hullet men for mig er det stadig én. Men så er vi enige. Var bange for at der var kommet en ekstra ude i indgangen eller noget

-
@tofticles Det er nok den eneste slags butik, der kan overleve der. De andre er jo lukket på stribe.
-
@tofticles Det er nok den eneste slags butik, der kan overleve der. De andre er jo lukket på stribe.
@Camlarsch Det virker bare .. 'spændende' at have så mange af den samme biks - de må vel kannibalisere hinanden?
-
@aj42 De unge vil åbenbart have Chicken Surprise på pind og forkullede pølser
️.Det der pisser mig mest af ved 7-11 er at alt er 2 for xx, 4 for xx - det skal bare dø ved kølle.
@tofticles ja. det er skræmmende sager...
#funfact et alternativ til kødet i 7-11, og som serveres der (hvis folk beder om det) vandt faktisk en pris for Årets Nye Produkt "Spicy Korean Stick", lavet af Tempty Foods.

-
@Camlarsch Det virker bare .. 'spændende' at have så mange af den samme biks - de må vel kannibalisere hinanden?
@tofticles @Camlarsch Er der stadig lukkelovsting omkring længere åbningstider hvis man han en omsætning på under et eller andet? Så kan kannibalisering jo ligefrem være et mål.
-
@tofticles @Camlarsch Er der stadig lukkelovsting omkring længere åbningstider hvis man han en omsætning på under et eller andet? Så kan kannibalisering jo ligefrem være et mål.
@svuorela @tofticles @Camlarsch Jeg tror deres omsætning er rigtig stor, også selvom der kommer en til
-
@svuorela @tofticles @Camlarsch Jeg tror deres omsætning er rigtig stor, også selvom der kommer en til
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Hvis wikipediaresumeet af lukkeloven er korrekt skal butikker der har en omsætning på højere en 38mill holde lukket på helligdage - hvis vi antager at 7/11 er en butik der hovedsageligt sælger dagligvarer.
-
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Hvis wikipediaresumeet af lukkeloven er korrekt skal butikker der har en omsætning på højere en 38mill holde lukket på helligdage - hvis vi antager at 7/11 er en butik der hovedsageligt sælger dagligvarer.
@svuorela @tofticles @Camlarsch De sælger ikke dagligvarer. De sælger junkfood.
-
@svuorela @tofticles @Camlarsch De sælger ikke dagligvarer. De sælger junkfood.
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Jeg tror stadigvæk de teknisk set er en dagligvarebutik, men kan ikke finde en god formel beskrivelse på dagligvarebutik.
Men 7/11 fremgår af lister over kædestørrelser hvor Netto og lignende også er med. -
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Jeg tror stadigvæk de teknisk set er en dagligvarebutik, men kan ikke finde en god formel beskrivelse på dagligvarebutik.
Men 7/11 fremgår af lister over kædestørrelser hvor Netto og lignende også er med.@svuorela @tofticles @Camlarsch Sjovt. Jeg ville kalde det kioskvarer og junkfood.
-
@svuorela @tofticles @Camlarsch Sjovt. Jeg ville kalde det kioskvarer og junkfood.
@hunspirillen @svuorela @tofticles @Camlarsch det værste ved 7-11 er den stank, som de sprøjter deres butikslokaler til med. En slags kunstig duft af brød og mad, så alle 7-11 butikker skal stinke af præcist det samme. Det er deres brand: Stanken og en halv liter sodavand til 68 kroner!
Stakkels medarbejdere!