Hvor mange 7-11 er der reelt brug for på Hovedbanen?
-
Hvor mange 7-11 er der reelt brug for på Hovedbanen? Så vidt jeg kan tælle er det den fjerde der åbner snart...
@tofticles
wut!? Kan vi ikke snart få nogle ordentlige butikker der igen - jeg husker dengang der var en brugsen ( med almindelige priser 🤯 ) -
@tofticles
wut!? Kan vi ikke snart få nogle ordentlige butikker der igen - jeg husker dengang der var en brugsen ( med almindelige priser 🤯 )@aj42 De unge vil åbenbart have Chicken Surprise på pind og forkullede pølser
️.Det der pisser mig mest af ved 7-11 er at alt er 2 for xx, 4 for xx - det skal bare dø ved kølle.
-
Hvor mange 7-11 er der reelt brug for på Hovedbanen? Så vidt jeg kan tælle er det den fjerde der åbner snart...
@tofticles Jeg kan tælle to, plus den der snart åbner. En i "Tivoli" enden og en lige efter midten. Hvor er den fjerde?
-
@tofticles Jeg kan tælle to, plus den der snart åbner. En i "Tivoli" enden og en lige efter midten. Hvor er den fjerde?
@hunspirillen Jeg tæller den første som to, fordi der er to forskellige sæt betjeningskasser og man ikke umiddelbart kan gå imellem dem.
-
@hunspirillen Jeg tæller den første som to, fordi der er to forskellige sæt betjeningskasser og man ikke umiddelbart kan gå imellem dem.
@tofticles Det kunne man før i tiden. Kan godt være, de har "lukket hullet men for mig er det stadig én. Men så er vi enige. Var bange for at der var kommet en ekstra ude i indgangen eller noget

-
@tofticles Det er nok den eneste slags butik, der kan overleve der. De andre er jo lukket på stribe.
-
@tofticles Det er nok den eneste slags butik, der kan overleve der. De andre er jo lukket på stribe.
@Camlarsch Det virker bare .. 'spændende' at have så mange af den samme biks - de må vel kannibalisere hinanden?
-
@aj42 De unge vil åbenbart have Chicken Surprise på pind og forkullede pølser
️.Det der pisser mig mest af ved 7-11 er at alt er 2 for xx, 4 for xx - det skal bare dø ved kølle.
@tofticles ja. det er skræmmende sager...
#funfact et alternativ til kødet i 7-11, og som serveres der (hvis folk beder om det) vandt faktisk en pris for Årets Nye Produkt "Spicy Korean Stick", lavet af Tempty Foods.

-
@Camlarsch Det virker bare .. 'spændende' at have så mange af den samme biks - de må vel kannibalisere hinanden?
@tofticles @Camlarsch Er der stadig lukkelovsting omkring længere åbningstider hvis man han en omsætning på under et eller andet? Så kan kannibalisering jo ligefrem være et mål.
-
@tofticles @Camlarsch Er der stadig lukkelovsting omkring længere åbningstider hvis man han en omsætning på under et eller andet? Så kan kannibalisering jo ligefrem være et mål.
@svuorela @tofticles @Camlarsch Jeg tror deres omsætning er rigtig stor, også selvom der kommer en til
-
@svuorela @tofticles @Camlarsch Jeg tror deres omsætning er rigtig stor, også selvom der kommer en til
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Hvis wikipediaresumeet af lukkeloven er korrekt skal butikker der har en omsætning på højere en 38mill holde lukket på helligdage - hvis vi antager at 7/11 er en butik der hovedsageligt sælger dagligvarer.
-
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Hvis wikipediaresumeet af lukkeloven er korrekt skal butikker der har en omsætning på højere en 38mill holde lukket på helligdage - hvis vi antager at 7/11 er en butik der hovedsageligt sælger dagligvarer.
@svuorela @tofticles @Camlarsch De sælger ikke dagligvarer. De sælger junkfood.
-
@svuorela @tofticles @Camlarsch De sælger ikke dagligvarer. De sælger junkfood.
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Jeg tror stadigvæk de teknisk set er en dagligvarebutik, men kan ikke finde en god formel beskrivelse på dagligvarebutik.
Men 7/11 fremgår af lister over kædestørrelser hvor Netto og lignende også er med. -
@hunspirillen @tofticles @Camlarsch Jeg tror stadigvæk de teknisk set er en dagligvarebutik, men kan ikke finde en god formel beskrivelse på dagligvarebutik.
Men 7/11 fremgår af lister over kædestørrelser hvor Netto og lignende også er med.@svuorela @tofticles @Camlarsch Sjovt. Jeg ville kalde det kioskvarer og junkfood.
-
@svuorela @tofticles @Camlarsch Sjovt. Jeg ville kalde det kioskvarer og junkfood.
@hunspirillen @svuorela @tofticles @Camlarsch det værste ved 7-11 er den stank, som de sprøjter deres butikslokaler til med. En slags kunstig duft af brød og mad, så alle 7-11 butikker skal stinke af præcist det samme. Det er deres brand: Stanken og en halv liter sodavand til 68 kroner!
Stakkels medarbejdere!