Anport HQ.
-
@AnnaOutOfSp4ce lækker loftslampe. Hvor er den fra?
Og … kan der bo en kat i dit sofabord?@anport Loftslampen er fra IKEA. Efter flere måneders hovedbrud over lamper og kig på væsentligt dyrere typer faldt jeg over den her til omkring 150kr!
Og dimsen du ser er en fodskammel ikke et bord. Jeg har ikke et sofabord.
Vil tro en kat kunne bo der .. Eller man kan opbevare bøger og stuff i den (også IKEAresten er altså ikke kea)
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport åh, det ser hyggeligt ud!
Min stue, stadig work in progress (vi skal have noget KÅNST op at hænge. Og lys.): -
@anport Loftslampen er fra IKEA. Efter flere måneders hovedbrud over lamper og kig på væsentligt dyrere typer faldt jeg over den her til omkring 150kr!
Og dimsen du ser er en fodskammel ikke et bord. Jeg har ikke et sofabord.
Vil tro en kat kunne bo der .. Eller man kan opbevare bøger og stuff i den (også IKEAresten er altså ikke kea)
@AnnaOutOfSp4ce ok. jeg må en tur i Ikea snart så, vores soveværelse kunne godt trænge til en ny lampeskærm i loftet i stedet for den meget slidte lampeskærm af rispapir.
Har du kigget ordentlig efter inde i din fodskammel? Måske er der en lille missekat derinde? -
@anport åh, det ser hyggeligt ud!
Min stue, stadig work in progress (vi skal have noget KÅNST op at hænge. Og lys.):@infonauten uuuhh, lækkert med al det lysindfald og alle de grønne planter
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport Her er et billede fra hjemmebio-grotten. Du bad selv om det, så du får både krummer på bordet og bananskræl med
-
@anport Her er et billede fra hjemmebio-grotten. Du bad selv om det, så du får både krummer på bordet og bananskræl med
@fanden billede hvor??
Elsker krummer og bananskræller i øvrigt -
@fanden billede hvor??
Elsker krummer og bananskræller i øvrigt@anport Hardy-har-har
Jeg glemte jo det vigtigste; har tilføjet foto
-
@anport Hardy-har-har
Jeg glemte jo det vigtigste; har tilføjet foto
@fanden got it
️
-
@infonauten uuuhh, lækkert med al det lysindfald og alle de grønne planter
@anport vi faldt hårdt for det lysindfald. Og muligheden for at plante det hele til.
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport sådan her ser der ud hjemme hos os. Udsigten fra sofaen ud til baghaven
-
@anport vi faldt hårdt for det lysindfald. Og muligheden for at plante det hele til.
@infonauten det kan jeg godt forstå 🥰
️
-
@anport sådan her ser der ud hjemme hos os. Udsigten fra sofaen ud til baghaven
@Jesper_Buhl skønt og masser af lys dér
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport påske afslapning og på udkig efter hvepse inden i stuen !
-
@anport påske afslapning og på udkig efter hvepse inden i stuen !
@Kimorsted den stue kender jeg
️
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport Her til morgen sidder jeg i den gule stue...
-
@anport Her til morgen sidder jeg i den gule stue...
@SorenMRiis det ser skønt ud i den gule stue med de kæmpe store gule blomster