Anport HQ.
-
@anport åh, det ser hyggeligt ud!
Min stue, stadig work in progress (vi skal have noget KÅNST op at hænge. Og lys.):@infonauten uuuhh, lækkert med al det lysindfald og alle de grønne planter
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport Her er et billede fra hjemmebio-grotten. Du bad selv om det, så du får både krummer på bordet og bananskræl med
-
@anport Her er et billede fra hjemmebio-grotten. Du bad selv om det, så du får både krummer på bordet og bananskræl med
@fanden billede hvor??
Elsker krummer og bananskræller i øvrigt -
@fanden billede hvor??
Elsker krummer og bananskræller i øvrigt@anport Hardy-har-har
Jeg glemte jo det vigtigste; har tilføjet foto
-
@anport Hardy-har-har
Jeg glemte jo det vigtigste; har tilføjet foto
@fanden got it
️
-
@infonauten uuuhh, lækkert med al det lysindfald og alle de grønne planter
@anport vi faldt hårdt for det lysindfald. Og muligheden for at plante det hele til.
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport sådan her ser der ud hjemme hos os. Udsigten fra sofaen ud til baghaven
-
@anport vi faldt hårdt for det lysindfald. Og muligheden for at plante det hele til.
@infonauten det kan jeg godt forstå 🥰
️
-
@anport sådan her ser der ud hjemme hos os. Udsigten fra sofaen ud til baghaven
@Jesper_Buhl skønt og masser af lys dér
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport påske afslapning og på udkig efter hvepse inden i stuen !
-
@anport påske afslapning og på udkig efter hvepse inden i stuen !
@Kimorsted den stue kender jeg
️
-
Anport HQ.
Sådan er min udsigt, da jeg skriver dette trut …Hvordan ser det mon ud hjemme hos dig?@anport Her til morgen sidder jeg i den gule stue...
-
@anport Her til morgen sidder jeg i den gule stue...
@SorenMRiis det ser skønt ud i den gule stue med de kæmpe store gule blomster