Her er dagens serveringer.
-
Her er dagens serveringer. Jeg har frokostpause nu. Folk sidder og udveksler røverhistorier fra tidligere valg — en har været her til hvert valg de seneste 40 år. Frivilligdanmark er så sejt. #valgsnak
-
Her er dagens serveringer. Jeg har frokostpause nu. Folk sidder og udveksler røverhistorier fra tidligere valg — en har været her til hvert valg de seneste 40 år. Frivilligdanmark er så sejt. #valgsnak
@Koefoed Vegetarisk - godt klaret!
-
@Rayburnmaarup ja det er fedt.
-
@Rayburnmaarup @Koefoed jeg havde egentligt ventet en vegetarisk menu i København. Jeg kunne tilvælge vegansk og glutenfri da jeg tilmeldte mig.
Men der var kylling. Og den var lækker.
-
@Rayburnmaarup @Koefoed jeg havde egentligt ventet en vegetarisk menu i København. Jeg kunne tilvælge vegansk og glutenfri da jeg tilmeldte mig.
-
@svuorela @Rayburnmaarup @Koefoed ja, vild god kylling! 5 stjerner! + gode salater + god mormorkage til kaffen

-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
@Koefoed tak for at dit bidrag til vores demokrati.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic