Fynboere!
-
@Ellegaarddk Johannes Larsen Museet skal man ikke gå glip af når man er i Kerteminde. Cafeen skulle også være ret god. Har jeg hørt. Den var lukket den dag jeg var der.
-
@Ellegaarddk Ladbyskibet. Johannes Larsen Museet. Fynshoved.
-
@Ellegaarddk natur eller kunst / kultur?
-
@Ellegaarddk natur eller kunst / kultur?
@infonauten ja
vi kan ikke gå så langt, så det sætter en begrænsning på naturoplevelse. Men ellers hele paletten. -
@infonauten ja
vi kan ikke gå så langt, så det sætter en begrænsning på naturoplevelse. Men ellers hele paletten.@Ellegaarddk som de andre skriver, Johs Larsen når nu I er i Kerteminde. Fynshoved er meget naturskønt. Clay i Middelfart er et af mine yndlingsmuseer (måske se det på vej ud / hjem?). Brandts i Odense er altid god for en god udstilling eller to.
Mad: hvis man er til italiensk, Tatta Ristobar (Nørregade 22, Odense). Ellers Storms Pakhus for al verdens streetfood (men der kan godt være mange mennesker). Den italienske isbutik i Kerteminde er virkeligt god.
-
@Ellegaarddk som de andre skriver, Johs Larsen når nu I er i Kerteminde. Fynshoved er meget naturskønt. Clay i Middelfart er et af mine yndlingsmuseer (måske se det på vej ud / hjem?). Brandts i Odense er altid god for en god udstilling eller to.
Mad: hvis man er til italiensk, Tatta Ristobar (Nørregade 22, Odense). Ellers Storms Pakhus for al verdens streetfood (men der kan godt være mange mennesker). Den italienske isbutik i Kerteminde er virkeligt god.
@Ellegaarddk ellers er Sydvestfyn IMO noget af det kønneste natur vi har i landet, men jeg er ikke helt upartisk på det område.
-
Jeg er ikke fynbo, @Ellegaarddk , men hvis jeg var på de kanter, ville jeg besøge Lars Westergaards planteskole, http://www.westergaards.dk/ , og love mig selv, at jeg højst måtte købe én ting (for ikke at ruinere mig).
-
@Ellegaarddk som de andre skriver, Johs Larsen når nu I er i Kerteminde. Fynshoved er meget naturskønt. Clay i Middelfart er et af mine yndlingsmuseer (måske se det på vej ud / hjem?). Brandts i Odense er altid god for en god udstilling eller to.
@infonauten Iihh, hvor jeg dog elsker hvordan man kan skrive her efter tips, og så kommer de bare strømmende!
🥰
@Ellegaarddk -
@infonauten Iihh, hvor jeg dog elsker hvordan man kan skrive her efter tips, og så kommer de bare strømmende!
🥰
@Ellegaarddk@tanyakaroli @Ellegaarddk hvad har vi, hvis ikke vi kan dele med hinanden?

-
@infonauten @Ellegaarddk +1 til isbutikken. Ellers kender jeg i Kerteminde kun Fynshoved og Johs Larsen museet, begge dele ville jeg gerne besøge igen.