Fynboere!
-
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@Ellegaarddk Carl Nielsen museet skulle være ret godt.
Møntergården og det tilhørende museum havde spændende udstillinger sidst jeg var der.
Johannes Larsen museet i Kerteminde. Mange år siden jeg var der, men meget smukke billeder.
Spisesteder skal jeg ikke kloge mig på. Alt for lang tid siden jeg sidst var ude og spise på de kanter.
Har dog lige været på Carlslund i Odense. Hvis du er til variationer over flæsk, så kan det anbefales. -
@Ellegaarddk Johannes Larsen Museet skal man ikke gå glip af når man er i Kerteminde. Cafeen skulle også være ret god. Har jeg hørt. Den var lukket den dag jeg var der.
-
@Ellegaarddk Ladbyskibet. Johannes Larsen Museet. Fynshoved.
-
@Ellegaarddk natur eller kunst / kultur?
-
@Ellegaarddk natur eller kunst / kultur?
@infonauten ja
vi kan ikke gå så langt, så det sætter en begrænsning på naturoplevelse. Men ellers hele paletten. -
@infonauten ja
vi kan ikke gå så langt, så det sætter en begrænsning på naturoplevelse. Men ellers hele paletten.@Ellegaarddk som de andre skriver, Johs Larsen når nu I er i Kerteminde. Fynshoved er meget naturskønt. Clay i Middelfart er et af mine yndlingsmuseer (måske se det på vej ud / hjem?). Brandts i Odense er altid god for en god udstilling eller to.
Mad: hvis man er til italiensk, Tatta Ristobar (Nørregade 22, Odense). Ellers Storms Pakhus for al verdens streetfood (men der kan godt være mange mennesker). Den italienske isbutik i Kerteminde er virkeligt god.
-
@Ellegaarddk som de andre skriver, Johs Larsen når nu I er i Kerteminde. Fynshoved er meget naturskønt. Clay i Middelfart er et af mine yndlingsmuseer (måske se det på vej ud / hjem?). Brandts i Odense er altid god for en god udstilling eller to.
Mad: hvis man er til italiensk, Tatta Ristobar (Nørregade 22, Odense). Ellers Storms Pakhus for al verdens streetfood (men der kan godt være mange mennesker). Den italienske isbutik i Kerteminde er virkeligt god.
@Ellegaarddk ellers er Sydvestfyn IMO noget af det kønneste natur vi har i landet, men jeg er ikke helt upartisk på det område.
-
Jeg er ikke fynbo, @Ellegaarddk , men hvis jeg var på de kanter, ville jeg besøge Lars Westergaards planteskole, http://www.westergaards.dk/ , og love mig selv, at jeg højst måtte købe én ting (for ikke at ruinere mig).
-
@Ellegaarddk som de andre skriver, Johs Larsen når nu I er i Kerteminde. Fynshoved er meget naturskønt. Clay i Middelfart er et af mine yndlingsmuseer (måske se det på vej ud / hjem?). Brandts i Odense er altid god for en god udstilling eller to.
@infonauten Iihh, hvor jeg dog elsker hvordan man kan skrive her efter tips, og så kommer de bare strømmende!
🥰
@Ellegaarddk -
@infonauten Iihh, hvor jeg dog elsker hvordan man kan skrive her efter tips, og så kommer de bare strømmende!
🥰
@Ellegaarddk@tanyakaroli @Ellegaarddk hvad har vi, hvis ikke vi kan dele med hinanden?

-
@infonauten @Ellegaarddk +1 til isbutikken. Ellers kender jeg i Kerteminde kun Fynshoved og Johs Larsen museet, begge dele ville jeg gerne besøge igen.