Jeg får temmelig mange reklamer fra højrefløjspartierne for tiden.
-
Jeg får temmelig mange reklamer fra højrefløjspartierne for tiden. De handler alle om, hvad venstrefløjen vist nok mener. #dkpol
-
Jeg får temmelig mange reklamer fra højrefløjspartierne for tiden. De handler alle om, hvad venstrefløjen vist nok mener. #dkpol
@wolf jeg får ingen reklamer for noget. Tror jeg. Gad vide, om jeg faktisk får dem, og min hjerne bare helt filtrerer deres eksistens væk
? -
@wolf jeg får ingen reklamer for noget. Tror jeg. Gad vide, om jeg faktisk får dem, og min hjerne bare helt filtrerer deres eksistens væk
?@MThaastrup Det er fortrinsvis på Facebook. Selv om jeg efterhånden kun platformen til at planlægge træning i min dojo, så betyder det ikke desto mindre, at jeg er der dagligt
Lige nu er den så fyldt med negativitetspropaganda fra Liberal Alliance, at man skulle tro, at nogen betalte dem for det.
-
@MThaastrup Det er fortrinsvis på Facebook. Selv om jeg efterhånden kun platformen til at planlægge træning i min dojo, så betyder det ikke desto mindre, at jeg er der dagligt
Lige nu er den så fyldt med negativitetspropaganda fra Liberal Alliance, at man skulle tro, at nogen betalte dem for det.
@wolf Jeg får reklamer for plakater, diverse krea og restauranter

️