I am kind of a bigot.
-
I am kind of a bigot. When ever I see a white skin emoji like

i think that person is a closet racist. When i see 
, i think that person is self aware. And when I use
i acknowledge how privileged and blind it is to think there are no colors. -

i acknowledge how privileged and blind it is to think there are no colors.@andreasio Du må tænke ilde om mig så. Jeg har virkelig aldrig tænkt andet end "hvilken ligner mig mest"
-
@andreasio Du må tænke ilde om mig så. Jeg har virkelig aldrig tænkt andet end "hvilken ligner mig mest"
@MThaastrup Jamææn det er jo det jeg siger. Mine fordomme er inkonsistent og hykleriske... (Jeg har flere venner der bruger forskellige farver)... Jeg tror det er noget med at jeg er så gammel at den gule smiley bare er farvEN. Det virker meget bevidst at sætte farve på.... Men altså... Nej jeg tænker ikke dårligt om dig.
Men jeg er nysgerrig på om jeg er den eneste der har det sådan her
-
@MThaastrup Jamææn det er jo det jeg siger. Mine fordomme er inkonsistent og hykleriske... (Jeg har flere venner der bruger forskellige farver)... Jeg tror det er noget med at jeg er så gammel at den gule smiley bare er farvEN. Det virker meget bevidst at sætte farve på.... Men altså... Nej jeg tænker ikke dårligt om dig.
Men jeg er nysgerrig på om jeg er den eneste der har det sådan her
@andreasio @MThaastrup jeg har det præcis som dig, som du beskrev det i dit første trut
-
@andreasio @MThaastrup jeg har det præcis som dig, som du beskrev det i dit første trut
@anport @MThaastrup jeg er ikke alene! Tak

-

i acknowledge how privileged and blind it is to think there are no colors.@andreasio my favorite is the color-change version available on some platforms. to me, that one says “we’re all one family”
-
@andreasio my favorite is the color-change version available on some platforms. to me, that one says “we’re all one family”
@toddsundsted how does that look?
-
@toddsundsted how does that look?
-
@toddsundsted nice. Haven't seen that before
-
@anport @andreasio Altså det er jo rart at vide, for det er aldrig faldet mig ind, at nogen ville tolke det sådan
-

i acknowledge how privileged and blind it is to think there are no colors.@andreasio For the non-default I mostly just think "wow, your skin color really matter that much to you" and stay a few steps away.
But yeah, it is easier to jump to extremist conclusions when it is being pale skinned that matters to people.
-
@anport @andreasio Altså det er jo rart at vide, for det er aldrig faldet mig ind, at nogen ville tolke det sådan
@MThaastrup @anport @andreasio
Vi mangler en regnbuefarvet tommelfinger!
-
@MThaastrup @andreasio
jeg vil sige, jeg har tolket på det, når jeg selv har skulle bruge det, ikke så meget hvordan I andre bruger eller har brugt det
-
@folfdk @anport @andreasio Ja!
-
@folfdk @MThaastrup @anport @andreasio Emoji kitchen
-
@folfdk @MThaastrup @anport @andreasio Emoji kitchen
@drgroftehauge @folfdk @MThaastrup @anport så skal den bare implementeres på mit keyboard.... Der er en masse instanser (måske plorama?) der har custom emojis?
-
@drgroftehauge @folfdk @MThaastrup @anport så skal den bare implementeres på mit keyboard.... Der er en masse instanser (måske plorama?) der har custom emojis?
@andreasio @folfdk @MThaastrup @anport Elsker Emoji Kitchen
-
-