I am kind of a bigot.
-
@andreasio @MThaastrup jeg har det præcis som dig, som du beskrev det i dit første trut
@anport @MThaastrup jeg er ikke alene! Tak

-
I am kind of a bigot. When ever I see a white skin emoji like

i think that person is a closet racist. When i see 
, i think that person is self aware. And when I use
i acknowledge how privileged and blind it is to think there are no colors.@andreasio my favorite is the color-change version available on some platforms. to me, that one says “we’re all one family”
-
@andreasio my favorite is the color-change version available on some platforms. to me, that one says “we’re all one family”
@toddsundsted how does that look?
-
@toddsundsted how does that look?
-
@toddsundsted nice. Haven't seen that before
-
@andreasio @MThaastrup jeg har det præcis som dig, som du beskrev det i dit første trut
@anport @andreasio Altså det er jo rart at vide, for det er aldrig faldet mig ind, at nogen ville tolke det sådan
-
I am kind of a bigot. When ever I see a white skin emoji like

i think that person is a closet racist. When i see 
, i think that person is self aware. And when I use
i acknowledge how privileged and blind it is to think there are no colors.@andreasio For the non-default I mostly just think "wow, your skin color really matter that much to you" and stay a few steps away.
But yeah, it is easier to jump to extremist conclusions when it is being pale skinned that matters to people.
-
@anport @andreasio Altså det er jo rart at vide, for det er aldrig faldet mig ind, at nogen ville tolke det sådan
@MThaastrup @anport @andreasio
Vi mangler en regnbuefarvet tommelfinger!
-
@MThaastrup @andreasio
jeg vil sige, jeg har tolket på det, når jeg selv har skulle bruge det, ikke så meget hvordan I andre bruger eller har brugt det
-
@folfdk @anport @andreasio Ja!
-
@folfdk @MThaastrup @anport @andreasio Emoji kitchen
-
@folfdk @MThaastrup @anport @andreasio Emoji kitchen
@drgroftehauge @folfdk @MThaastrup @anport så skal den bare implementeres på mit keyboard.... Der er en masse instanser (måske plorama?) der har custom emojis?
-
@drgroftehauge @folfdk @MThaastrup @anport så skal den bare implementeres på mit keyboard.... Der er en masse instanser (måske plorama?) der har custom emojis?
@andreasio @folfdk @MThaastrup @anport Elsker Emoji Kitchen
-
-