Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop

    @folfdk
    Jeg har været meget on and off.
    Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
    Men har ikke haft så mange som tidligere.

    Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

    Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #13

    @alf149

    Tillykke med nyerhvervelsen, det kan helt sikkert godt tage en del tid!
    Jeg håber det bliver godt.

    Og jeg forsøger også at bruge lister, det hjælper med at følge med synes jeg!

    1 Reply Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
      #14
      Dette indlæg er slettet!
      holm@c.imH 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #15

        @folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.

        Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt ♥️

        1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

          Dette indlæg er slettet!

          holm@c.imH This user is from outside of this forum
          holm@c.imH This user is from outside of this forum
          holm@c.im
          wrote sidst redigeret af
          #16

          @MThaastrup @folfdk
          Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
          0
          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

            @Trine_DK

            Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

            Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

            trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
            trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
            trine_dk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #17

            @folfdk Tak Folmer 😊 du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder.

            1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

              Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

              For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

              Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

              Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

              askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
              askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
              askekammer@mastodon.online
              wrote sidst redigeret af
              #18

              @folfdk

              Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...

              1 Reply Last reply
              0
              • holm@c.imH holm@c.im

                @MThaastrup @folfdk
                Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #19
                Dette indlæg er slettet!
                mthaastrup@helvede.netM holm@c.imH 2 Replies Last reply
                0
                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                  Dette indlæg er slettet!

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #20
                  Dette indlæg er slettet!
                  folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                  0
                  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                    Dette indlæg er slettet!

                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #21

                    @MThaastrup

                    Tak fordi du deler!

                    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                    0
                    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                      @MThaastrup

                      Tak fordi du deler!

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #22
                      Dette indlæg er slettet!
                      1 Reply Last reply
                      0
                      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        tofticles@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #23

                        @folfdk Jeg ved, at jeg selv har ild i ret mange (gode) ting for tiden, så for mig er mit engagement meget svingende - dog tror jeg at jeg læser det meste, der bliver skrevet.

                        Ind imellem bliver jeg træt af at 'høre' mig selv herinde - især når min tendens til brok, som ikke bidrager til noget positivt, bliver for dominerende.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                          Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                          Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                          For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                          Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                          Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                          carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                          carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                          carstenboll@mstdn.dk
                          wrote sidst redigeret af
                          #24

                          @folfdk det føles klart for mig som om alle kollektivt lige besluttede sig for at nyde vejret og sommerens komme 🙂

                          Jeg er selv mere aktiv når det er mørkt og koldt og kedeligt.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                            Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                            For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                            Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                            Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                            ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                            ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                            ibenchristiane@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #25

                            @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                            folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                            0
                            • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

                              @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                              folfdk@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #26

                              @IbenChristiane

                              Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                              Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                              Så, en kombi af det hele.

                              (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                              @tofticles

                              ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
                              0
                              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                @IbenChristiane

                                Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                                Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                                Så, en kombi af det hele.

                                (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                                @tofticles

                                ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                                ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                                ibenchristiane@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #27

                                @folfdk @tofticles jeg har sat one sec-appen til at holde mig lidt ude herfra, og det virker egentlig, for samtidig sker der også meget uden for skærmen, men jeg savner samværet (som det jo på en måde er) ved at flere af os er her samtidig. Kender godt det med at skrive noget og bare blive mødt af vindhekse, det er ikke så rart. (Måske især hvis man er her mere, fordi man har et særligt behov, og det så ikke lige imødekommes, det kan være lidt ensomt.)

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                  Dette indlæg er slettet!

                                  holm@c.imH This user is from outside of this forum
                                  holm@c.imH This user is from outside of this forum
                                  holm@c.im
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #28

                                  @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                                  For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                                  mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • holm@c.imH holm@c.im

                                    @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                                    For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                    mthaastrup@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #29
                                    Dette indlæg er slettet!
                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    Svar
                                    • Svar som emne
                                    Login for at svare
                                    • Ældste til nyeste
                                    • Nyeste til ældste
                                    • Most Votes


                                    • Log ind

                                    • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                    • Login or register to search.
                                    Powered by NodeBB Contributors
                                    Graciously hosted by data.coop
                                    • First post
                                      Last post
                                    0
                                    • Hjem
                                    • Seneste
                                    • Etiketter
                                    • Populære
                                    • Verden
                                    • Bruger
                                    • Grupper