Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
-
@folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …
Det er også bare godt når det gør det!
Jeg må selv se at komme ud af døren lidt mere! Det kommer i næste uge

-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk
Jeg har været meget on and off.
Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage.
Men har ikke haft så mange som tidligere.Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.
Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.
-
@folfdk
Jeg har været meget on and off.
Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage.
Men har ikke haft så mange som tidligere.Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.
Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.
Tillykke med nyerhvervelsen, det kan helt sikkert godt tage en del tid!
Jeg håber det bliver godt.Og jeg forsøger også at bruge lister, det hjælper med at følge med synes jeg!
-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo
Dette indlæg er slettet! -
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.
Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt
️ -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @folfdk
Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme

-
Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!
Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)
@folfdk Tak Folmer
du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder. -
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...
-
@MThaastrup @folfdk
Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
Tak fordi du deler!
-
Tak fordi du deler!
Dette indlæg er slettet! -
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk Jeg ved, at jeg selv har ild i ret mange (gode) ting for tiden, så for mig er mit engagement meget svingende - dog tror jeg at jeg læser det meste, der bliver skrevet.
Ind imellem bliver jeg træt af at 'høre' mig selv herinde - især når min tendens til brok, som ikke bidrager til noget positivt, bliver for dominerende.
-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk det føles klart for mig som om alle kollektivt lige besluttede sig for at nyde vejret og sommerens komme

Jeg er selv mere aktiv når det er mørkt og koldt og kedeligt.
-
Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.
Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?
For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...
Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.
Det ville egentlig være #EnGodTing jo

@folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.
-
@folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.
Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg

Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.
Så, en kombi af det hele.
(Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket
) -
Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg

Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.
Så, en kombi af det hele.
(Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket
)@folfdk @tofticles jeg har sat one sec-appen til at holde mig lidt ude herfra, og det virker egentlig, for samtidig sker der også meget uden for skærmen, men jeg savner samværet (som det jo på en måde er) ved at flere af os er her samtidig. Kender godt det med at skrive noget og bare blive mødt af vindhekse, det er ikke så rart. (Måske især hvis man er her mere, fordi man har et særligt behov, og det så ikke lige imødekommes, det kan være lidt ensomt.)
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.
For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.
-
@MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.
For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.
Dette indlæg er slettet!