Ny regel: folk der synes de har fundet et smuthul og lige vil dele en undskyldning for at bruge "AI", bliver permanent blokeret herfra.
-
Ny regel: folk der synes de har fundet et smuthul og lige vil dele en undskyldning for at bruge "AI", bliver permanent blokeret herfra. Rend og dø, kujoner.
-
Ny regel: folk der synes de har fundet et smuthul og lige vil dele en undskyldning for at bruge "AI", bliver permanent blokeret herfra. Rend og dø, kujoner.
@fanden dø ligefrem?? Kan du ikke nøjes med at give dem en ordentlig skideballe eller et rap over nallerne med linealen

-
@fanden dø ligefrem?? Kan du ikke nøjes med at give dem en ordentlig skideballe eller et rap over nallerne med linealen

@anport Nope, ikke mere tolerance for "AI"-apologeter. De har valgt døden.
-
@anport Nope, ikke mere tolerance for "AI"-apologeter. De har valgt døden.
@fanden Døden i Venedig!
Men fint nok jo, du blokerer dem og de trutter bare videre med deres deprimerende slop, lol -
@fanden Døden i Venedig!
Men fint nok jo, du blokerer dem og de trutter bare videre med deres deprimerende slop, lol@anport Ja ja, så længe jeg ikke behøver spilde mental båndbredde på det.
-
@anport Ja ja, så længe jeg ikke behøver spilde mental båndbredde på det.
-
@fanden Du er godt nok hård i filten! Og måske også en smule vel konfrontatorisk over for en flot dybest set søde nørder herinde.
Jeg forstår godt ønsket om mental fred, det er dejligt man kan det… men du forhindrer også dem i at se *dine* opslag, og dermed i at blive holdt til ilden, når du udstiller tåbelighederne.
Et blødere alternativ kunne være, at du sætter filter på hvor LLM, AI, GenAI, osv. bliver sorteret fra i dit feed?
-
@fanden Du er godt nok hård i filten! Og måske også en smule vel konfrontatorisk over for en flot dybest set søde nørder herinde.
Jeg forstår godt ønsket om mental fred, det er dejligt man kan det… men du forhindrer også dem i at se *dine* opslag, og dermed i at blive holdt til ilden, når du udstiller tåbelighederne.
Et blødere alternativ kunne være, at du sætter filter på hvor LLM, AI, GenAI, osv. bliver sorteret fra i dit feed?
@tokeriis Uh, men jeg har allerede filtre sat op for min sjælefreds skyld. Så det er vitterligt kun folk der hopper ind i mine kommentarer for at foreslå at dU sKaL bArE LæRe aT LeVe mEd AI, som bliver blokkede. De andre ser jeg ikke.
Denne konto er desuden mere og mere blevet min "personlige" fødi-kanal, og her giver jeg simpelthen ikke ilt til den slags idioti.