Hvad med en regering bestående af os fra mastodon?
-
Du regner med at vi ville minimere skaderne derindefra?
Vi kunne måske gøre det i morgen.. eller måske på mandag..
@tofticles Velkommen til den nye regering, samme som den gamle regering
@infonauten @simonjust @anport @nerdd -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
Jeg ved ikke rigtig om der skal være en vægelsindsminister... der er jo mange argumenter både for og imod.
Jeg har ikke lige besluttet mig for om jeg skal stille foreslaget....
-
Hvad med en regering bestående af os fra mastodon? Jeg melder mig gerne som OSM. Open Source Minister.
Jeg vil være maxister, ressortområde overordnet underordnet.
-
Jeg skriver mig op som prokrastinationsminister.. I morgen!
@tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd
Det lyder til der fint er plads til mig som forsknings- og undervisningsminister.
(Så forfremmer jeg @MThaastrup med det samme
) -
@tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd
Det lyder til der fint er plads til mig som forsknings- og undervisningsminister.
(Så forfremmer jeg @MThaastrup med det samme
)@folfdk @tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup Jeg vil være katteminister. Uden "s".

-
@folfdk @tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup Jeg vil være katteminister. Uden "s".

@hunspirillen Du vil ikke være kattes minister?
Helt op til dig 
@folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup
-
@hunspirillen Du vil ikke være kattes minister?
Helt op til dig 
@folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup
-
@hunspirillen @fanden @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I kan stikke mig Justitsministeriet så.
Vi starter med en Forfatningsdomstol - og en ny grundlov der reelt beskytter demokrati og mindretal + udelukker dømte kriminelle fra Tinget på anden baggrund end parlamentarisme og "vurderet valgbarhed" (de hørte til i en tid, hvor folk var ærlige, og SELVFØLGELIG ikke ville vælge en dømt)
-
@hunspirillen @fanden @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I kan stikke mig Justitsministeriet så.
Vi starter med en Forfatningsdomstol - og en ny grundlov der reelt beskytter demokrati og mindretal + udelukker dømte kriminelle fra Tinget på anden baggrund end parlamentarisme og "vurderet valgbarhed" (de hørte til i en tid, hvor folk var ærlige, og SELVFØLGELIG ikke ville vælge en dømt)
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I dag gik jeg indtil klokken 11 uden at nævne borgerløn. Hvem tager den?*
* Ikke slacker- eller prokrastineringsdepartementerne, tak!
-
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I dag gik jeg indtil klokken 11 uden at nævne borgerløn. Hvem tager den?*
* Ikke slacker- eller prokrastineringsdepartementerne, tak!
*sænker langsomt hånden igen* ... Pisos..
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @infonauten @simonjust @anport @nerdd
-
*sænker langsomt hånden igen* ... Pisos..
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @infonauten @simonjust @anport @nerdd
@tofticles Der skal noget understøttelse til for at du og Ulf kan fedte rundt, jo
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @infonauten @simonjust @anport @nerdd -
@tofticles Der skal noget understøttelse til for at du og Ulf kan fedte rundt, jo
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @infonauten @simonjust @anport @nerddJeg kan godt se den catch-22. Den er orange og har blinkende lamper på...
-
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @infonauten @simonjust @anport @nerdd -
@simonjust @anport @nerdd Jeg vil i al ydmyghed være en god B-kulturminister.
@fanden @anport @nerdd Ha! Jeg har været medlem af foreningen "B-samfundet" engang?! Jeg tror dog den gik i sig selv igen.
Den svenske hjemmeside er stadig oppe... https://www.b-samfundet.se/ - omend det er et par dage siden, de har opdateret

-
@fanden @anport @nerdd Ha! Jeg har været medlem af foreningen "B-samfundet" engang?! Jeg tror dog den gik i sig selv igen.
Den svenske hjemmeside er stadig oppe... https://www.b-samfundet.se/ - omend det er et par dage siden, de har opdateret

@simonjust Jeg tænkte mere "B" for B-film, og så i bredere perspektiv. Men jeg kan da godt indlemme arbejdsmarkedsreformer under embedet. Jeg er omstillingsparat!
-
@simonjust Jeg tænkte mere "B" for B-film, og så i bredere perspektiv. Men jeg kan da godt indlemme arbejdsmarkedsreformer under embedet. Jeg er omstillingsparat!
-
1. Stå op når jeg vågner
2. Drikke morgenkaffe til jeg magter at møde verden
3. Kigge længe på bunken af borgerhenvendelser
4. Svare på én (eventuelt)
5. Belønne mig selv med en kaijufilm -
1. Stå op når jeg vågner
5. Belønne mig selv med en kaijufilm@simonjust Go-o-o-o B-HOLD!
@anport @nerdd -
1. Stå op når jeg vågner
5. Belønne mig selv med en kaijufilm