Med kun en uge til føditopmødet i Malmö, og vel vidende at folk måske ændrer planer på en femøre i sommerferien — endnu en påmindelse om at alle er velkomne:
-
Med kun en uge til føditopmødet i Malmö, og vel vidende at folk måske ændrer planer på en femøre i sommerferien — endnu en påmindelse om at alle er velkomne:
-
@fanden Altså! Jeg ville gerne, men altså er i Esbjerg med Teenageren den dag 🥳
Så hvis det går godt, så kan det måske gentages senere ?

-
Vi mødes omkring kl 12 på Triangeln station i Malmö, nordre opgang.
Fysisk rejsekort er opgraderet til IKKE at fungere med togrejser til Sverige længere. Køb Øresundsbillet fra Kbh, eller brug rejsekort-appen.
Herefter kunstudstilling, parkvandring, garnbutik og god mad (ikke i nogen bestemt orden eller rækkefølge). Kaffepauser efter behov og godt selskab ad libitum hele dagen.
Vejrudsigter følger! Resten finder vi på undervejs. Der bliver sikkert en rituel falafelrulle i løbet af dagen

️
-
@fanden Altså! Jeg ville gerne, men altså er i Esbjerg med Teenageren den dag 🥳
Så hvis det går godt, så kan det måske gentages senere ?

@aj42 Ja da. Du er jo ikke fremmed i Malmö, sig til når du er herovre igen

-
Vi mødes omkring kl 12 på Triangeln station i Malmö, nordre opgang.
Fysisk rejsekort er opgraderet til IKKE at fungere med togrejser til Sverige længere. Køb Øresundsbillet fra Kbh, eller brug rejsekort-appen.
Herefter kunstudstilling, parkvandring, garnbutik og god mad (ikke i nogen bestemt orden eller rækkefølge). Kaffepauser efter behov og godt selskab ad libitum hele dagen.
Vejrudsigter følger! Resten finder vi på undervejs. Der bliver sikkert en rituel falafelrulle i løbet af dagen

️
Vejrudsigten for Malmö 14 juli siger PT 23°, overskyet med 1-3 mm regn.
Vi håber der i mellemtiden bliver vredet på nogle knapper for at få lidt mere sol og lidt mindre vådt ovenfra, men det er Skåne så man ved aldrig.
-
@aj42 Ja da. Du er jo ikke fremmed i Malmö, sig til når du er herovre igen

@fanden will do!

-
@fanden Jeg ville meget gerne komme, men er desværre ikke i landet i juli. Håber til gengæld i får en skidegod dag!
-
@fanden Jeg ville meget gerne komme, men er desværre ikke i landet i juli. Håber til gengæld i får en skidegod dag!
@kongputer Jeg må sidde oppe hele aftenen efter tamtammen og photoshoppe fraværende ind i gruppefotos. Det bliver næsten som om du var der alligevel!
-
Vi håber der i mellemtiden bliver vredet på nogle knapper for at få lidt mere sol og lidt mindre vådt ovenfra, men det er Skåne så man ved aldrig.
@fanden det lyder som en god dag. Peger da lige kalenderen i den retning
-
@fanden det lyder som en god dag. Peger da lige kalenderen i den retning
@michammel Hjælper det? Det må være sådan noget manifestering som alle de unge snakker om

Håber det fungerer, og vi ses næste uge.
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@kongputer Jeg må sidde oppe hele aftenen efter tamtammen og photoshoppe fraværende ind i gruppefotos. Det bliver næsten som om du var der alligevel!
-
K koefoed@helvede.net shared this topic
-
@fanden Er ganske vist i Sverige, men 3-400km for langt mod Nord-øst.
-
@fanden Er ganske vist i Sverige, men 3-400km for langt mod Nord-øst.
@tokeriis Det er jo en sviptur med SJ!

-
@michammel Hjælper det? Det må være sådan noget manifestering som alle de unge snakker om

Håber det fungerer, og vi ses næste uge.
@fanden når jeg sætter ting i min kalender glemmer jeg dem ikke så ofte 🥳
-
@fanden når jeg sætter ting i min kalender glemmer jeg dem ikke så ofte 🥳
@michammel Ah. Jeg har siddet og gestikuleret i den generelle retning af ting med min, og det lader ikke til at virke lige så godt som at skrive ting ned i den.
-
Opdateret vejrudsigt for Malmö 14. juli:
-
Det ser umiddelbart fint ud.
Så skal vi bare ramme det rigtige niveau mellem at være inde og sidde ude i forhold til eventuelt nedbør

-
Det ser umiddelbart fint ud.
Så skal vi bare ramme det rigtige niveau mellem at være inde og sidde ude i forhold til eventuelt nedbør

@folfdk Det klarer vi nok
Det er en lille bydel, med god baldakinforekomst i tilfælde af regn. -
Opdateret opdateret vejrudsigt for Malmö 14. juli.
Det svenske meteorologiske institut føler sig nu så kry, at de tør forudsige vejret time for time under fødifolkemødet på tirsdag:
-
Opdateret opdateret vejrudsigt for Malmö 14. juli.
Det svenske meteorologiske institut føler sig nu så kry, at de tør forudsige vejret time for time under fødifolkemødet på tirsdag:
Og dermed sidste indkaldelse til dem der har vaklet eller levet under en sten.
Detaljer her: https://helvede.net/@fanden/116878016791633224