Med kun en uge til føditopmødet i Malmö, og vel vidende at folk måske ændrer planer på en femøre i sommerferien — endnu en påmindelse om at alle er velkomne:
-
@fanden det lyder som en god dag. Peger da lige kalenderen i den retning
@michammel Hjælper det? Det må være sådan noget manifestering som alle de unge snakker om

Håber det fungerer, og vi ses næste uge.
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@kongputer Jeg må sidde oppe hele aftenen efter tamtammen og photoshoppe fraværende ind i gruppefotos. Det bliver næsten som om du var der alligevel!
-
K koefoed@helvede.net shared this topic
-
Med kun en uge til føditopmødet i Malmö, og vel vidende at folk måske ændrer planer på en femøre i sommerferien — endnu en påmindelse om at alle er velkomne:
@fanden Er ganske vist i Sverige, men 3-400km for langt mod Nord-øst.
-
@fanden Er ganske vist i Sverige, men 3-400km for langt mod Nord-øst.
@tokeriis Det er jo en sviptur med SJ!

-
@michammel Hjælper det? Det må være sådan noget manifestering som alle de unge snakker om

Håber det fungerer, og vi ses næste uge.
@fanden når jeg sætter ting i min kalender glemmer jeg dem ikke så ofte 🥳
-
@fanden når jeg sætter ting i min kalender glemmer jeg dem ikke så ofte 🥳
@michammel Ah. Jeg har siddet og gestikuleret i den generelle retning af ting med min, og det lader ikke til at virke lige så godt som at skrive ting ned i den.
-
Vejrudsigten for Malmö 14 juli siger PT 23°, overskyet med 1-3 mm regn.
Vi håber der i mellemtiden bliver vredet på nogle knapper for at få lidt mere sol og lidt mindre vådt ovenfra, men det er Skåne så man ved aldrig.
Opdateret vejrudsigt for Malmö 14. juli:
-
Det ser umiddelbart fint ud.
Så skal vi bare ramme det rigtige niveau mellem at være inde og sidde ude i forhold til eventuelt nedbør

-
Det ser umiddelbart fint ud.
Så skal vi bare ramme det rigtige niveau mellem at være inde og sidde ude i forhold til eventuelt nedbør

@folfdk Det klarer vi nok
Det er en lille bydel, med god baldakinforekomst i tilfælde af regn. -
Opdateret opdateret vejrudsigt for Malmö 14. juli.
Det svenske meteorologiske institut føler sig nu så kry, at de tør forudsige vejret time for time under fødifolkemødet på tirsdag:
-
Opdateret opdateret vejrudsigt for Malmö 14. juli.
Det svenske meteorologiske institut føler sig nu så kry, at de tør forudsige vejret time for time under fødifolkemødet på tirsdag:
Og dermed sidste indkaldelse til dem der har vaklet eller levet under en sten.
Detaljer her: https://helvede.net/@fanden/116878016791633224
-
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
-
Vi ses i Malmö i morgen!

-
@fanden Nej, hvor lyder det hyggeligt! Jeg er fortsat på arbejde, men vil ønske alle jer andre en rigtig dejlig dag! (Fedt arrangeret, og med plakat og det hele 🤩)
-
Vi ses i Malmö i morgen!

Det gør vi!

-
Vi ses i Malmö i morgen!

@fanden Go' fornøjelse til jer, der skal ses
Jeg skal kigge på maling, der tørrer. Det er ikke engang en lunken joke, vi skal have malet fordøre her i boligforeningen, så jeg skal være hjemme. mens det står på
(der burde være et fælleshashtag til meetups)
-
Vi ses i Malmö i morgen!

@fanden så er vi på vej fra Sydsjælland til Malmö!
-
Vi ses i Malmö i morgen!

@fanden jep
-
@fanden så er vi på vej fra Sydsjælland til Malmö!
@ondekvinde Cool, er det med ankomst ti i tolv som I varslede den anden dag? Jeg er nok på Triangeln fra kvart i til kvart over, så alle (forhåbentlig) bliver samlet op

-
@ondekvinde Cool, er det med ankomst ti i tolv som I varslede den anden dag? Jeg er nok på Triangeln fra kvart i til kvart over, så alle (forhåbentlig) bliver samlet op

@fanden 11:51 sharp! @lottelythje @mutter01 og jeg. Måske også @folfdk ?