I dag har jeg set to stære på græsplænen.
-
@folfdk Jeg har lige bestilt et par Tremolo Beergut-plader. Surf rock er #EnGodTing

-
@fanden nu gik jeg direkte videre til at høre Daikaiju, kender du dem? Også surf, masser af energi.
-
Det må tælle for #EnGodTing
Og i dag kunne jeg godt ønske mig du hjælper mig.
I løbet af dagen må du meget gerne se efter om der er en lille god ting du kunne tænke dig at dele

@folfdk I dag har jeg fået en fremmed 85-årig dames iPad til at virke, og hun blev så glad. Det var absolut #EnGodTing.
-
@fanden nu gik jeg direkte videre til at høre Daikaiju, kender du dem? Også surf, masser af energi.
@infonauten Altså, jeg kender dem fra Escape Pod-podcasten, hvor de spiller introsangen

-
I løbet af dagen må du meget gerne se efter om der er en lille god ting du kunne tænke dig at dele

@folfdk I dag er det min version af det perfekte sommervejr
️!! Så jeg har netop gjort det jeg for nogle uger siden var forarget over de unge mennesker gjorde; jeg har lagt mig ud på plænen i solen

Med faktor 50 på, men at lægge sig ud i solen kl. 12 på en sommerdag bliver nok aldrig rigitg smart ... Men shit, det er lækkert at dufte til græsset, mærke luften og observere insekterne

-
@infonauten Altså, jeg kender dem fra Escape Pod-podcasten, hvor de spiller introsangen

@fanden fedt! God smag fra den podcast.
-
@folfdk Jeg har lige bestilt et par Tremolo Beergut-plader. Surf rock er #EnGodTing

-
@fanden hvilke Tremolo Beer Gut-plader bestilte du?
-
@infonauten Meget! Nu ved jeg godt hvordan du har det med andres snakken i dine ører, men hvis du engang skal teste kortere, nye scifi-historier, så kan Escape Pod anbefales

-
@fanden hvilke Tremolo Beer Gut-plader bestilte du?
@infonauten "Under the influence" og "Inebriated sounds". Kan ikke huske, om de er de eneste hvor Sune Wagner er med som fast medlem?
-
@infonauten "Under the influence" og "Inebriated sounds". Kan ikke huske, om de er de eneste hvor Sune Wagner er med som fast medlem?
@fanden det troooooor jeg, men jeg gider ikke lige checke.
-
@fanden det troooooor jeg, men jeg gider ikke lige checke.
@infonauten Ej, heller ikke jeg. Det var før han blev retoucheret ud af omslagsfotoet, i al fald

-
@infonauten Ej, heller ikke jeg. Det var før han blev retoucheret ud af omslagsfotoet, i al fald

@fanden Justice4Sune!
-

@folfdk vi er på tur ved Filsø, og her er et væld af forskellige sommerfugle!
#EnGodTing -
@fanden Justice4Sune!
@infonauten Der sikkert folk som ejer albummene, der tror han bare har taget på

-
@kongputer @folfdk I må give dem et lyt, begge to. Undskyld youtube-link, jeg fandt dem ikke på Bandcamp:
https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lbSD_OWLsc0aWwULLwX6HRacny0jJXcKM
-
@folfdk min gode ting er hende her
Det ser helt rigtigt ud!
-
@folfdk jeg er ved at hjælpe min kone med at flytte de sidste private ting fra hendes arbejdscomputer over på hendes nyindkøbte (refurbished) private maskine. Hun går nemlig på pension i morgen.
Det tænker jeg faktisk er #EnGodTing

Det lyder ikke så ringe i hvert fald!
-

-
@folfdk I dag har jeg fået en fremmed 85-årig dames iPad til at virke, og hun blev så glad. Det var absolut #EnGodTing.
@SorenMRiis
Der er simpelthen ikke noget bedre end at glæde et andet menneske!Tak for du deler!