I dag har jeg set to stære på græsplænen.
-
Det må tælle for #EnGodTing
Og i dag kunne jeg godt ønske mig du hjælper mig.
I løbet af dagen må du meget gerne se efter om der er en lille god ting du kunne tænke dig at dele

@folfdk I dag har jeg fået en fremmed 85-årig dames iPad til at virke, og hun blev så glad. Det var absolut #EnGodTing.
-
@fanden nu gik jeg direkte videre til at høre Daikaiju, kender du dem? Også surf, masser af energi.
@infonauten Altså, jeg kender dem fra Escape Pod-podcasten, hvor de spiller introsangen

-
I løbet af dagen må du meget gerne se efter om der er en lille god ting du kunne tænke dig at dele

@folfdk I dag er det min version af det perfekte sommervejr
️!! Så jeg har netop gjort det jeg for nogle uger siden var forarget over de unge mennesker gjorde; jeg har lagt mig ud på plænen i solen

Med faktor 50 på, men at lægge sig ud i solen kl. 12 på en sommerdag bliver nok aldrig rigitg smart ... Men shit, det er lækkert at dufte til græsset, mærke luften og observere insekterne

-
@infonauten Altså, jeg kender dem fra Escape Pod-podcasten, hvor de spiller introsangen

@fanden fedt! God smag fra den podcast.
-
@folfdk Jeg har lige bestilt et par Tremolo Beergut-plader. Surf rock er #EnGodTing

-
@fanden hvilke Tremolo Beer Gut-plader bestilte du?
-
@infonauten Meget! Nu ved jeg godt hvordan du har det med andres snakken i dine ører, men hvis du engang skal teste kortere, nye scifi-historier, så kan Escape Pod anbefales

-
@fanden hvilke Tremolo Beer Gut-plader bestilte du?
@infonauten "Under the influence" og "Inebriated sounds". Kan ikke huske, om de er de eneste hvor Sune Wagner er med som fast medlem?
-
@infonauten "Under the influence" og "Inebriated sounds". Kan ikke huske, om de er de eneste hvor Sune Wagner er med som fast medlem?
@fanden det troooooor jeg, men jeg gider ikke lige checke.
-
@fanden det troooooor jeg, men jeg gider ikke lige checke.
@infonauten Ej, heller ikke jeg. Det var før han blev retoucheret ud af omslagsfotoet, i al fald

-
@infonauten Ej, heller ikke jeg. Det var før han blev retoucheret ud af omslagsfotoet, i al fald

@fanden Justice4Sune!
-

@folfdk vi er på tur ved Filsø, og her er et væld af forskellige sommerfugle!
#EnGodTing -
@fanden Justice4Sune!
@infonauten Der sikkert folk som ejer albummene, der tror han bare har taget på

-
@kongputer @folfdk I må give dem et lyt, begge to. Undskyld youtube-link, jeg fandt dem ikke på Bandcamp:
https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lbSD_OWLsc0aWwULLwX6HRacny0jJXcKM
-
@folfdk min gode ting er hende her
Det ser helt rigtigt ud!
-
@folfdk jeg er ved at hjælpe min kone med at flytte de sidste private ting fra hendes arbejdscomputer over på hendes nyindkøbte (refurbished) private maskine. Hun går nemlig på pension i morgen.
Det tænker jeg faktisk er #EnGodTing

Det lyder ikke så ringe i hvert fald!
-
@folfdk Jeg har lige bestilt et par Tremolo Beergut-plader. Surf rock er #EnGodTing

-
@folfdk I dag har jeg fået en fremmed 85-årig dames iPad til at virke, og hun blev så glad. Det var absolut #EnGodTing.
@SorenMRiis
Der er simpelthen ikke noget bedre end at glæde et andet menneske!Tak for du deler!
-
@folfdk I dag er det min version af det perfekte sommervejr
️!! Så jeg har netop gjort det jeg for nogle uger siden var forarget over de unge mennesker gjorde; jeg har lagt mig ud på plænen i solen

Med faktor 50 på, men at lægge sig ud i solen kl. 12 på en sommerdag bliver nok aldrig rigitg smart ... Men shit, det er lækkert at dufte til græsset, mærke luften og observere insekterne

Jeg håber faktor 50 klarede de værste solskoldninger og at du gik rigeligt med væske derude!

-
@folfdk vi er på tur ved Filsø, og her er et væld af forskellige sommerfugle!
#EnGodTingÅh hvor dejligt!!