Så har vi fået flyttet vores email væk fra google, og til #Proton.
-
Så har vi fået flyttet vores email væk fra google, og til #Proton. Det medførte nogle protester, at de to mindste nu har børnesikring på deres telefoner, men det må de så leve med.
4/5 kører Android herhjemme, og jeg installeret ikke custom ROMs på deres eller mon, så alle har nye google konti, men nu betaler vi da ikke kr. 300,- om måneden til google længere, og det føles sgu rart. -
Så har vi fået flyttet vores email væk fra google, og til #Proton. Det medførte nogle protester, at de to mindste nu har børnesikring på deres telefoner, men det må de så leve med.
4/5 kører Android herhjemme, og jeg installeret ikke custom ROMs på deres eller mon, så alle har nye google konti, men nu betaler vi da ikke kr. 300,- om måneden til google længere, og det føles sgu rart.@klgn
Du må gerne skrive flere detaljerVar det noget med at de havde et import værktøj?
-
@klgn
Du må gerne skrive flere detaljerVar det noget med at de havde et import værktøj?
@folfdk Proton har det her Easy Switch tool, som automatisk forwarder mails fra google til fin Proton konto. Du kan også kopiere alle mails fra dom google konto til Proton. Det tager så lidt Tod afhængig af hvor mange mails du har.
Nu har vi eget domæne, så vi bruger Proton Family, og så er der lidt domæneopsætning også, men det er ret ligetil, synes jeg
-
@folfdk Proton har det her Easy Switch tool, som automatisk forwarder mails fra google til fin Proton konto. Du kan også kopiere alle mails fra dom google konto til Proton. Det tager så lidt Tod afhængig af hvor mange mails du har.
Nu har vi eget domæne, så vi bruger Proton Family, og så er der lidt domæneopsætning også, men det er ret ligetil, synes jeg
Tak for uddybning!
Det er sgu svært at tage springet, der er så meget bundet op på det. (Inkl vores telefoner jo 🫤).
Men fedt at se så mange begynde at skrive om andre muligheder