Nå!!
-
Nå!!
Så skete der sgu #EnGodTing i mit liv.
Jeg kom ud på en løb/gå/løb tur med
400 m langsomt løb
200 m hurtig gang
Ca samme intensitet målt i power (med Stryd)Det var dejligt!
#MastoRunDK #ViLøber -
Nå!!
Så skete der sgu #EnGodTing i mit liv.
Jeg kom ud på en løb/gå/løb tur med
400 m langsomt løb
200 m hurtig gang
Ca samme intensitet målt i power (med Stryd)Det var dejligt!
#MastoRunDK #ViLøberGode ting:
Er der nogen på kanalen som har lyst til at dele #EnGodTing fra ugen der kommer eller ugen der gik?
Jeg var glad for at finde #Havebuket
i denne uge
-
Gode ting:
Er der nogen på kanalen som har lyst til at dele #EnGodTing fra ugen der kommer eller ugen der gik?
i denne uge
@folfdk Jeg tog alene på galleri i går, for at se "Hybris", (en intention jeg delte herinde for en måned siden). Det var rart at blive mindet om at gallerier generelt et et trygt tredjerum for mig og at jeg var i stand til at fordybe mig i en krævende udstilling. Krævende pga. udstillet tekst og bogobjekter, hvoraf nogle af dem handlede om at gå alene på museum for at bruge tid sammen med et værk man føler personlig tilknytning til. Nogle gange glemmer jeg at kunst kan give ro på den måde.
-
Gode ting:
i denne uge
@folfdk Min cykeltur i går var #EnGodTing i sidste uge. Derudover har jeg lige lavet en portion paneer, som jeg skal bruge til aftensmaden i morgen, og noget af vallen ryger i dejen til de naan, jeg skal have til. Det er også #EnGodTing (eller er det to?
).
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
Gode ting:
i denne uge
#engodting er selvfølgelig TR-tingen i dag, som føles fedt (både fordi jeg virkelig glæder mig til opgaven, og fordi det er rart at blive direkte spurgt af sine kolleger, og derefter blive enstemmigt valgt til at varetage opgaven)
Men det er også at have fundet nye, brugte solbriller på Reshopper.
Det lyder sært. Jeg har aldrig følt mig knyttet til ting. Jeg mangler ikke solbriller. Men solbriller gør mig glad, og jeg bruger de 5 par, jeg har - og skal nok få det 6. par brugt også
️
-
#engodting er selvfølgelig TR-tingen i dag, som føles fedt (både fordi jeg virkelig glæder mig til opgaven, og fordi det er rart at blive direkte spurgt af sine kolleger, og derefter blive enstemmigt valgt til at varetage opgaven)
Men det er også at have fundet nye, brugte solbriller på Reshopper.
Det lyder sært. Jeg har aldrig følt mig knyttet til ting. Jeg mangler ikke solbriller. Men solbriller gør mig glad, og jeg bruger de 5 par, jeg har - og skal nok få det 6. par brugt også
️
@folfdk Det er min fødselsdagsgave fra mig til mig - jeg har nemlig fødselsdag om præcist en uge
-
@folfdk Min cykeltur i går var #EnGodTing i sidste uge. Derudover har jeg lige lavet en portion paneer, som jeg skal bruge til aftensmaden i morgen, og noget af vallen ryger i dejen til de naan, jeg skal have til. Det er også #EnGodTing (eller er det to?
).
-
@folfdk Det er min fødselsdagsgave fra mig til mig - jeg har nemlig fødselsdag om præcist en uge
I dag er det Mettes fødselsdag
Hurra hurra huraaa!
Hun sikkert et par solbriller får
For dem har hun købt selv i år
Og jeg er sikker på de ser ret gode ud! -
I dag er det Mettes fødselsdag
Hurra hurra huraaa!
Hun sikkert et par solbriller får
For dem har hun købt selv i år
Og jeg er sikker på de ser ret gode ud!@folfdk
mange tak!
-
@folfdk
mange tak!
Tillykke til Mette @MThaastrup med fødselsdagen!
Og tak til Folmer @folfdk for annonceringen, for os der ikke husker helt så godt som ham.
-
Tillykke til Mette @MThaastrup med fødselsdagen!
Og tak til Folmer @folfdk for annonceringen, for os der ikke husker helt så godt som ham.
-
@MThaastrup
Tillykke!
@folfdk -
@MThaastrup
Tillykke!
@folfdk