Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm.
-
Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:
Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm. Det er altså ikke god lyd, det er bare høj lyd.Hvis du tager ørepropper i, er der mange der synes musikken “mister noget og det ikke lyder så godt”, men lyden er bare anderledes. Lyden er heller ikke god, men den er tilgengæld lavere og du passer på din hørelse.
-
Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:
Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm. Det er altså ikke god lyd, det er bare høj lyd.Hvis du tager ørepropper i, er der mange der synes musikken “mister noget og det ikke lyder så godt”, men lyden er bare anderledes. Lyden er heller ikke god, men den er tilgengæld lavere og du passer på din hørelse.
@mosgaard Jeg bruger Alpine MusicSafe Pro.
De er frekvensneutrale og dæmper godt. -
@mosgaard Jeg bruger Alpine MusicSafe Pro.
De er frekvensneutrale og dæmper godt.@johnrohde Uh, det er et godt tip! Mine formstøbte ørepropper bliver altid væk, så jeg må hellere få mig et par stykker af de her, det er væsentligt billigere.
-
@mosgaard
Tak for påmindelsen. Jeg har altid et par engangs med. Det er bedre end ingenting. Men jeg vil da prøv at skaffe mig et sæt af dem John anbefaler. -
M mjack@mastodon.bsd.cafe shared this topic
S suneauken@mastodon.world shared this topic