Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm.

Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
4 Indlæg 3 Posters 7 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
    mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
    mosgaard@uddannelse.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:
    Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm. Det er altså ikke god lyd, det er bare høj lyd.

    Hvis du tager ørepropper i, er der mange der synes musikken “mister noget og det ikke lyder så godt”, men lyden er bare anderledes. Lyden er heller ikke god, men den er tilgengæld lavere og du passer på din hørelse.

    J phrozeltic@mstdn.dkP 2 Replies Last reply
    1
    0
    • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

      Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:
      Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm. Det er altså ikke god lyd, det er bare høj lyd.

      Hvis du tager ørepropper i, er der mange der synes musikken “mister noget og det ikke lyder så godt”, men lyden er bare anderledes. Lyden er heller ikke god, men den er tilgengæld lavere og du passer på din hørelse.

      J This user is from outside of this forum
      J This user is from outside of this forum
      johnrohde@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @mosgaard Jeg bruger Alpine MusicSafe Pro.
      De er frekvensneutrale og dæmper godt.

      mosgaard@uddannelse.socialM 1 Reply Last reply
      1
      0
      • J johnrohde@helvede.net

        @mosgaard Jeg bruger Alpine MusicSafe Pro.
        De er frekvensneutrale og dæmper godt.

        mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
        mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
        mosgaard@uddannelse.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @johnrohde Uh, det er et godt tip! Mine formstøbte ørepropper bliver altid væk, så jeg må hellere få mig et par stykker af de her, det er væsentligt billigere.

        1 Reply Last reply
        0
        • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

          Festivalsæsonen er over os, så her kommer lige en venlig reminder fra den tinitus ramte:
          Musikken på festivaler er i forvejen så latterlig høj, at alle former for nuancer i lyden for længst er druknet i larm. Det er altså ikke god lyd, det er bare høj lyd.

          Hvis du tager ørepropper i, er der mange der synes musikken “mister noget og det ikke lyder så godt”, men lyden er bare anderledes. Lyden er heller ikke god, men den er tilgengæld lavere og du passer på din hørelse.

          phrozeltic@mstdn.dkP This user is from outside of this forum
          phrozeltic@mstdn.dkP This user is from outside of this forum
          phrozeltic@mstdn.dk
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @mosgaard
          Tak for påmindelsen. Jeg har altid et par engangs med. Det er bedre end ingenting. Men jeg vil da prøv at skaffe mig et sæt af dem John anbefaler.

          1 Reply Last reply
          0
          • mjack@mastodon.bsd.cafeM mjack@mastodon.bsd.cafe shared this topic
            suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world shared this topic
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes


          • Log ind

          • Har du ikke en konto? Tilmeld

          • Login or register to search.
          Powered by NodeBB Contributors
          Graciously hosted by data.coop
          • First post
            Last post
          0
          • Hjem
          • Seneste
          • Etiketter
          • Populære
          • Verden
          • Bruger
          • Grupper