I dag var Postnord i øvrigt forbi med en pakke til mig, og jeg skal da love for, at der ikke var noget forsøg på at påstå, at der ikke var nogen hjemme.
-
Oooog i dag modtog jeg så en pakke, der skulle være afleveret i Højbjerg, ikke Åbyhøj.
Træerne vokser åbenbart ikke ind i himlen.
Ifølge pakkelabels kommer pakken til Hans tilsyneladende fra Zanzibar, og den skal angiveligt indeholde en krydderiblanding til fiskecurry.
Chatfunktionen i Post Nords app er da i øvrigt lige til at lukke op og skide i hva’?
HVORFOR MÅ HANS IKKE LAVE FISH CURRY, POST NORD???!
-
Oooog i dag modtog jeg så en pakke, der skulle være afleveret i Højbjerg, ikke Åbyhøj.
Træerne vokser åbenbart ikke ind i himlen.
Dette indlæg er slettet! -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic on
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Altså når de kan tage fejl af 8270 Højbjerg og 8230 Åbyhøj, må du jo forstå, at 190 og 260 praktisk talt er nøjagtigt det samme

-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @nerdd
.jeg ved godt det er et retorisk spørgsmål, men nu *har* det jo faktisk været oppe at vende af flere omgange at der er mange folkeskoleelever der dumper matematik.... 🫤 -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @nerdd altså, 1 og 2 er næsten det samme tal, 9 og 6 er hinandens tvillinger og 0 er 0.
️ (der er en grund til at jeg ikke uddeler pakker - ok, mere end én grund)
-
@MThaastrup Altså når de kan tage fejl af 8270 Højbjerg og 8230 Åbyhøj, må du jo forstå, at 190 og 260 praktisk talt er nøjagtigt det samme
Dette indlæg er slettet! -
Ifølge pakkelabels kommer pakken til Hans tilsyneladende fra Zanzibar, og den skal angiveligt indeholde en krydderiblanding til fiskecurry.
Chatfunktionen i Post Nords app er da i øvrigt lige til at lukke op og skide i hva’?
HVORFOR MÅ HANS IKKE LAVE FISH CURRY, POST NORD???!
Wooooow, deres chatfunktion er meget værre, end jeg forestillede mig.
Chatbotten er totalt ubrugelig - ingen overraskelser der.
Efter min henvendelse så endelig er blevet håndteret af kundeservicemedarbejderne (i flertal!), har jeg skrevet med hele tre forskellige personer, fordi medarbejderne åbenbart er ansat til at være en slags kød-og-blod-robotter.
(fortsættes…)
-
Efter min henvendelse så endelig er blevet håndteret af kundeservicemedarbejderne (i flertal!), har jeg skrevet med hele tre forskellige personer, fordi medarbejderne åbenbart er ansat til at være en slags kød-og-blod-robotter.
(fortsættes…)
Medarbejderne skal tilsyneladende bare tage én besked fra en kø af alle indkomne beskeder fra alle kunder og besvare den besked, inden de tager den næste besked, som måske er fra en helt anden kunde igen og igen, i stedet for at de håndterer én henvendelse ad gangen fra start til slut.
Hold nu kæft, hvor må Post Nord være en rådden arbejdsgiver.
(de tre medarbejdere, jeg var i kontakt med, var søde og imødekommende og løste problemet glimrende - stor ros til dem!)
-
(fortsættes…)
@nerdd I går fik vi leveret mad af Just Eat. Den kom med stor forsinkelse og helt kold, så jeg forsøgte at klage via deres chat. Helt håbløst, den kunne ikke finde noget i deres arkiver om klager over kold mad. Efter godt ti mislykkede forsøg på at komme videre, bad jeg om et menneske, men fik at vide at ingen rådgivere havde tid nu. Christ!
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
Medarbejderne skal tilsyneladende bare tage én besked fra en kø af alle indkomne beskeder fra alle kunder og besvare den besked, inden de tager den næste besked, som måske er fra en helt anden kunde igen og igen, i stedet for at de håndterer én henvendelse ad gangen fra start til slut.
Hold nu kæft, hvor må Post Nord være en rådden arbejdsgiver.
(de tre medarbejdere, jeg var i kontakt med, var søde og imødekommende og løste problemet glimrende - stor ros til dem!)
@nerdd Der sidder én eller anden regnearksrytter & kan bevise, at det er meget mere effektivt på den måde - altså, ud fra en antagelse om sfæriske køer på en friktionsfri overflade.
I min erfaring er management-effektivisering 98,2% magisk tænkning, udført af folk der tager penge for aktivt at ignorere den virkelige verden & fortælle andre, at det er det rigtige at gøre.
-
@nerdd Der sidder én eller anden regnearksrytter & kan bevise, at det er meget mere effektivt på den måde - altså, ud fra en antagelse om sfæriske køer på en friktionsfri overflade.
I min erfaring er management-effektivisering 98,2% magisk tænkning, udført af folk der tager penge for aktivt at ignorere den virkelige verden & fortælle andre, at det er det rigtige at gøre.
@jwcph Altså deres KPI'er er da sikkert virkeligt fine, og så er det jo fuldstændigt ligegyldigt, hvordan medarbejderne behandles, og hvordan det opleves som kunde.
Øj mand, det gør mig godt nok vred.