Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I dag var Postnord i øvrigt forbi med en pakke til mig, og jeg skal da love for, at der ikke var noget forsøg på at påstå, at der ikke var nogen hjemme.

I dag var Postnord i øvrigt forbi med en pakke til mig, og jeg skal da love for, at der ikke var noget forsøg på at påstå, at der ikke var nogen hjemme.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
14 Indlæg 7 Posters 30 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

    I dag var Postnord i øvrigt forbi med en pakke til mig, og jeg skal da love for, at der ikke var noget forsøg på at påstå, at der ikke var nogen hjemme.

    Omdeleren holdte knappen til dørtelefonen inde, til han ikke kunne nå den længere, fordi jeg havde lukket ham ind, og han var kommet ind i opgangen 🫨😂

    S This user is from outside of this forum
    S This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.net
    wrote on sidst redigeret af
    #2

    @nerdd 🤣🤣🤣

    1 Reply Last reply
    0
    • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

      I dag var Postnord i øvrigt forbi med en pakke til mig, og jeg skal da love for, at der ikke var noget forsøg på at påstå, at der ikke var nogen hjemme.

      Omdeleren holdte knappen til dørtelefonen inde, til han ikke kunne nå den længere, fordi jeg havde lukket ham ind, og han var kommet ind i opgangen 🫨😂

      nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
      nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
      nerdd@mstdn.social
      wrote on sidst redigeret af
      #3

      Oooog i dag modtog jeg så en pakke, der skulle være afleveret i Højbjerg, ikke Åbyhøj.

      Træerne vokser åbenbart ikke ind i himlen.

      nerdd@mstdn.socialN mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
      0
      • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

        Oooog i dag modtog jeg så en pakke, der skulle være afleveret i Højbjerg, ikke Åbyhøj.

        Træerne vokser åbenbart ikke ind i himlen.

        nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
        nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
        nerdd@mstdn.social
        wrote on sidst redigeret af
        #4

        Ifølge pakkelabels kommer pakken til Hans tilsyneladende fra Zanzibar, og den skal angiveligt indeholde en krydderiblanding til fiskecurry.

        Chatfunktionen i Post Nords app er da i øvrigt lige til at lukke op og skide i hva’?

        HVORFOR MÅ HANS IKKE LAVE FISH CURRY, POST NORD???!

        nerdd@mstdn.socialN 1 Reply Last reply
        0
        • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

          Oooog i dag modtog jeg så en pakke, der skulle være afleveret i Højbjerg, ikke Åbyhøj.

          Træerne vokser åbenbart ikke ind i himlen.

          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mthaastrup@helvede.net
          wrote on sidst redigeret af
          #5
          Dette indlæg er slettet!
          nerdd@mstdn.socialN folfdk@helvede.netF infonauten@helvede.netI 3 Replies Last reply
          0
          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic on
          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

            Dette indlæg er slettet!

            nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
            nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
            nerdd@mstdn.social
            wrote on sidst redigeret af
            #6

            @MThaastrup Altså når de kan tage fejl af 8270 Højbjerg og 8230 Åbyhøj, må du jo forstå, at 190 og 260 praktisk talt er nøjagtigt det samme 😂

            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

              Dette indlæg er slettet!

              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote on sidst redigeret af
              #7

              @MThaastrup @nerdd
              .jeg ved godt det er et retorisk spørgsmål, men nu *har* det jo faktisk været oppe at vende af flere omgange at der er mange folkeskoleelever der dumper matematik.... 🫤

              1 Reply Last reply
              0
              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                Dette indlæg er slettet!

                infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                infonauten@helvede.net
                wrote on sidst redigeret af
                #8

                @MThaastrup @nerdd altså, 1 og 2 er næsten det samme tal, 9 og 6 er hinandens tvillinger og 0 er 0. 🤷‍♂️

                (der er en grund til at jeg ikke uddeler pakker - ok, mere end én grund)

                1 Reply Last reply
                0
                • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

                  @MThaastrup Altså når de kan tage fejl af 8270 Højbjerg og 8230 Åbyhøj, må du jo forstå, at 190 og 260 praktisk talt er nøjagtigt det samme 😂

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #9
                  Dette indlæg er slettet!
                  1 Reply Last reply
                  0
                  • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

                    Ifølge pakkelabels kommer pakken til Hans tilsyneladende fra Zanzibar, og den skal angiveligt indeholde en krydderiblanding til fiskecurry.

                    Chatfunktionen i Post Nords app er da i øvrigt lige til at lukke op og skide i hva’?

                    HVORFOR MÅ HANS IKKE LAVE FISH CURRY, POST NORD???!

                    nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                    nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                    nerdd@mstdn.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #10

                    Wooooow, deres chatfunktion er meget værre, end jeg forestillede mig.

                    Chatbotten er totalt ubrugelig - ingen overraskelser der.

                    Efter min henvendelse så endelig er blevet håndteret af kundeservicemedarbejderne (i flertal!), har jeg skrevet med hele tre forskellige personer, fordi medarbejderne åbenbart er ansat til at være en slags kød-og-blod-robotter.

                    (fortsættes…)

                    nerdd@mstdn.socialN tanyakaroli@expressional.socialT 2 Replies Last reply
                    0
                    • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

                      Wooooow, deres chatfunktion er meget værre, end jeg forestillede mig.

                      Chatbotten er totalt ubrugelig - ingen overraskelser der.

                      Efter min henvendelse så endelig er blevet håndteret af kundeservicemedarbejderne (i flertal!), har jeg skrevet med hele tre forskellige personer, fordi medarbejderne åbenbart er ansat til at være en slags kød-og-blod-robotter.

                      (fortsættes…)

                      nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                      nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                      nerdd@mstdn.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #11

                      Medarbejderne skal tilsyneladende bare tage én besked fra en kø af alle indkomne beskeder fra alle kunder og besvare den besked, inden de tager den næste besked, som måske er fra en helt anden kunde igen og igen, i stedet for at de håndterer én henvendelse ad gangen fra start til slut.

                      Hold nu kæft, hvor må Post Nord være en rådden arbejdsgiver.

                      (de tre medarbejdere, jeg var i kontakt med, var søde og imødekommende og løste problemet glimrende - stor ros til dem!)

                      jwcph@helvede.netJ 1 Reply Last reply
                      1
                      0
                      • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

                        Wooooow, deres chatfunktion er meget værre, end jeg forestillede mig.

                        Chatbotten er totalt ubrugelig - ingen overraskelser der.

                        Efter min henvendelse så endelig er blevet håndteret af kundeservicemedarbejderne (i flertal!), har jeg skrevet med hele tre forskellige personer, fordi medarbejderne åbenbart er ansat til at være en slags kød-og-blod-robotter.

                        (fortsættes…)

                        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                        tanyakaroli@expressional.social
                        wrote sidst redigeret af
                        #12

                        @nerdd I går fik vi leveret mad af Just Eat. Den kom med stor forsinkelse og helt kold, så jeg forsøgte at klage via deres chat. Helt håbløst, den kunne ikke finde noget i deres arkiver om klager over kold mad. Efter godt ti mislykkede forsøg på at komme videre, bad jeg om et menneske, men fik at vide at ingen rådgivere havde tid nu. Christ!

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic
                        • nerdd@mstdn.socialN nerdd@mstdn.social

                          Medarbejderne skal tilsyneladende bare tage én besked fra en kø af alle indkomne beskeder fra alle kunder og besvare den besked, inden de tager den næste besked, som måske er fra en helt anden kunde igen og igen, i stedet for at de håndterer én henvendelse ad gangen fra start til slut.

                          Hold nu kæft, hvor må Post Nord være en rådden arbejdsgiver.

                          (de tre medarbejdere, jeg var i kontakt med, var søde og imødekommende og løste problemet glimrende - stor ros til dem!)

                          jwcph@helvede.netJ This user is from outside of this forum
                          jwcph@helvede.netJ This user is from outside of this forum
                          jwcph@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #13

                          @nerdd Der sidder én eller anden regnearksrytter & kan bevise, at det er meget mere effektivt på den måde - altså, ud fra en antagelse om sfæriske køer på en friktionsfri overflade.

                          I min erfaring er management-effektivisering 98,2% magisk tænkning, udført af folk der tager penge for aktivt at ignorere den virkelige verden & fortælle andre, at det er det rigtige at gøre.

                          nerdd@mstdn.socialN 1 Reply Last reply
                          0
                          • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net

                            @nerdd Der sidder én eller anden regnearksrytter & kan bevise, at det er meget mere effektivt på den måde - altså, ud fra en antagelse om sfæriske køer på en friktionsfri overflade.

                            I min erfaring er management-effektivisering 98,2% magisk tænkning, udført af folk der tager penge for aktivt at ignorere den virkelige verden & fortælle andre, at det er det rigtige at gøre.

                            nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                            nerdd@mstdn.socialN This user is from outside of this forum
                            nerdd@mstdn.social
                            wrote sidst redigeret af
                            #14

                            @jwcph Altså deres KPI'er er da sikkert virkeligt fine, og så er det jo fuldstændigt ligegyldigt, hvordan medarbejderne behandles, og hvordan det opleves som kunde.

                            Øj mand, det gør mig godt nok vred.

                            1 Reply Last reply
                            1
                            0
                            Svar
                            • Svar som emne
                            Login for at svare
                            • Ældste til nyeste
                            • Nyeste til ældste
                            • Most Votes


                            • Log ind

                            • Har du ikke en konto? Tilmeld

                            • Login or register to search.
                            Powered by NodeBB Contributors
                            Graciously hosted by data.coop
                            • First post
                              Last post
                            0
                            • Hjem
                            • Seneste
                            • Etiketter
                            • Populære
                            • Verden
                            • Bruger
                            • Grupper