Har skrevet et indlæg til Altinget om firkløverregeringens hype om kunstig intelligens og slår på tromme for et forsigtighedsprincip, så vi ikke endnu en gang skal rydde op efter digitaliseringshype i velfærdsstaten om 10 år:
-
Har skrevet et indlæg til Altinget om firkløverregeringens hype om kunstig intelligens og slår på tromme for et forsigtighedsprincip, så vi ikke endnu en gang skal rydde op efter digitaliseringshype i velfærdsstaten om 10 år:
-
Har skrevet et indlæg til Altinget om firkløverregeringens hype om kunstig intelligens og slår på tromme for et forsigtighedsprincip, så vi ikke endnu en gang skal rydde op efter digitaliseringshype i velfærdsstaten om 10 år:
Det kan også læses på Cybernauternes blog her https://cybernauterne.dk/blog/den-nye-regering-har-slugt-silicon-valleys-hype-om-kunstig-intelligens-rat/
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
Har skrevet et indlæg til Altinget om firkløverregeringens hype om kunstig intelligens og slår på tromme for et forsigtighedsprincip, så vi ikke endnu en gang skal rydde op efter digitaliseringshype i velfærdsstaten om 10 år:
@maiathecyberwitch "Måske var det en idé først at dokumentere, at kunstig intelligens overhovedet kan spare tid og penge i det offentlige, før man budgetterer med milliardbesparelser, skriver Maia Kahlke Lorentzen."
Du er jo vill og gal!
/s
-
P pelle@veganism.social shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
Har skrevet et indlæg til Altinget om firkløverregeringens hype om kunstig intelligens og slår på tromme for et forsigtighedsprincip, så vi ikke endnu en gang skal rydde op efter digitaliseringshype i velfærdsstaten om 10 år:
@maiathecyberwitch hvor er det godt skrevet!
-
@maiathecyberwitch "Måske var det en idé først at dokumentere, at kunstig intelligens overhovedet kan spare tid og penge i det offentlige, før man budgetterer med milliardbesparelser, skriver Maia Kahlke Lorentzen."
Du er jo vill og gal!
/s
@klefstadmyr @maiathecyberwitch Ja! Virkelig godt indlæg, Maia. Håber du kommer med i en regeringsnedsat ekspertgruppe om AI i det offentlige.
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
@klefstadmyr @maiathecyberwitch Ja! Virkelig godt indlæg, Maia. Håber du kommer med i en regeringsnedsat ekspertgruppe om AI i det offentlige.
@jeppe @klefstadmyr jeg tror jeg er al for “venstreekstrem” til deres smag

-
@maiathecyberwitch hvor er det godt skrevet!
-
A anderslund@expressional.social shared this topic

