Vi tager den lige en gang til, nu K ikke hørte efter:
-
@tofticles @fanden og en bandana
@tofticles @fanden Og undskyld, jeg afsporede tråden
-
@MThaastrup @fanden Kan man godt afspore noget, som for længst har forladt enhver form for skinner?
-
@MThaastrup @tofticles Du vækkede den fra de døde, Mette
-
@MThaastrup @fanden Kan man godt afspore noget, som for længst har forladt enhver form for skinner?
-
@MThaastrup @tofticles Du vækkede den fra de døde, Mette
-
@tofticles @fanden Det er den nye udgave af "banana for scale"!
-
@tofticles @fanden Det er den nye udgave af "banana for scale"!
@MThaastrup @tofticles @fanden
Der mangler guldkæder?
Edit: jeg knuselsker fuldstændig den her tråd, og er mega glad for at læse jeres "banter", så det her er et forsøg på at være med.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@MThaastrup @tofticles @fanden
Der mangler guldkæder?
Edit: jeg knuselsker fuldstændig den her tråd, og er mega glad for at læse jeres "banter", så det her er et forsøg på at være med.
@folfdk @fanden Du er altid velkommen i toget på vej ud over kanten Folmer
.
@MThaastrup Jeg flækker af de sammensatte emojis
- @svedigtype har lavet nogle episke.
-
@folfdk @fanden Du er altid velkommen i toget på vej ud over kanten Folmer
.
@MThaastrup Jeg flækker af de sammensatte emojis
- @svedigtype har lavet nogle episke.
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype Jeg elsker den emojifunktion!
-
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype Jeg elsker den emojifunktion!
@MThaastrup @folfdk @fanden @svedigtype Jeg siger bare.. tornadoen er din ven..
-
@MThaastrup @folfdk @fanden @svedigtype Jeg siger bare.. tornadoen er din ven..
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype he, den har jeg også brugt nogle gange.
-
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype he, den har jeg også brugt nogle gange.
@MThaastrup @tofticles @folfdk @fanden Og nu må jeg jo så komme på banen med tornadoen og afslører både at Tofty og jeg hver har en emoji der repræsenterer os hver især, hhv.
og
.
Og tornadoen har virkelig pegged us hver især ...
️ vs
️
Tofty er i fuld kontrol over sine zoomies, mens jeg bliver kastet kaotisk rundt når ting skal gå stærkt. Følte mig så ramt. Dumme emoji-mashup-ai
️
-
@MThaastrup @tofticles @folfdk @fanden Og nu må jeg jo så komme på banen med tornadoen og afslører både at Tofty og jeg hver har en emoji der repræsenterer os hver især, hhv.
og
.
Og tornadoen har virkelig pegged us hver især ...
️ vs
️
Tofty er i fuld kontrol over sine zoomies, mens jeg bliver kastet kaotisk rundt når ting skal gå stærkt. Følte mig så ramt. Dumme emoji-mashup-ai
️
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Hvilken emoji er jeg mon så? Noget med et hjerte, der på en eller anden måde altid redder sig selv i en faldskærm, uanset hvad der sker?
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Hvilken emoji er jeg mon så? Noget med et hjerte, der på en eller anden måde altid redder sig selv i en faldskærm, uanset hvad der sker?
@MThaastrup @svedigtype @folfdk @fanden Årh - den er godt nok også fin!
-
@MThaastrup Nurh! Men du skal have een base-emoji, som er dig, det siger reglerne!
Den her nuttede mashup er så når du redder dig selv, ja .. Men hvilken base-emoji føler du repræsenterer dig? Hvis du mærker efter helt ind i sjælen?
Hele din personlighed, historie, sjæl og det der gør dig til dig, kan nemlig koges ned til en lille bitte emoji, ja!
-
@MThaastrup Nurh! Men du skal have een base-emoji, som er dig, det siger reglerne!
Den her nuttede mashup er så når du redder dig selv, ja .. Men hvilken base-emoji føler du repræsenterer dig? Hvis du mærker efter helt ind i sjælen?
Hele din personlighed, historie, sjæl og det der gør dig til dig, kan nemlig koges ned til en lille bitte emoji, ja!
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg tænker lige, hvad kernen er. Vender tilbage om lidt
-
@MThaastrup Altså, hvis jeg skulle give dig en, så ville det jo være
... men jeg ved så heller ikke om du føler dig forbundet med noget dyr, fx ...
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg tænker lige, hvad kernen er. Vender tilbage om lidt
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg kan ikke finde på andet, desværre.
Mit liv har nok meget været sådan, at jeg siden jeg var 11 år altid var enten midtvejs i at redde mig selv eller andre, for sådan er mit liv nu engang. Så - jeg identificerer mig med den her. Hvis I andre har bedre bud ud fra jeres SoMe-kendskab, så skyd løs
-
@MThaastrup Altså, hvis jeg skulle give dig en, så ville det jo være
... men jeg ved så heller ikke om du føler dig forbundet med noget dyr, fx ...
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg føler mig absolut ikke som queen - så ville der vel ikke konstant være nye kriser på tallerkenen
️