Jeg forstår ikke, hvordan amerikanerne endnu ikke er nået til den konklusion, at de må afsætte den siddende præsident.
-
Jeg forstår ikke, hvordan amerikanerne endnu ikke er nået til den konklusion, at de må afsætte den siddende præsident. Næsten 3 år endnu med #klovnebus virker som helt uvirkeligt lang tid.
#uspol #trump -
Jeg forstår ikke, hvordan amerikanerne endnu ikke er nået til den konklusion, at de må afsætte den siddende præsident. Næsten 3 år endnu med #klovnebus virker som helt uvirkeligt lang tid.
#uspol #trump@tokeriis “amerikanerne”, der kunne afsætte ham, er vel Kongressen, og her har hans republikanske kompaner mig bekendt flertal, så…
-
@tokeriis “amerikanerne”, der kunne afsætte ham, er vel Kongressen, og her har hans republikanske kompaner mig bekendt flertal, så…
@arildsen Det er bare stadig ubegribeligt for mig…
-
#uspol #trump@tokeriis
Hvorfor bakker 39% af vælgerne op om ham? Det er spørgsmålet. -
@tokeriis
Hvorfor bakker 39% af vælgerne op om ham? Det er spørgsmålet.@notsoloud Det er nemlig spørgsmålet. Jf højesterets seneste afgørelse, så har jeg fået en eller anden håb tilbage om, at problemet kan gå over af sig selv på et tidspunkt.