Efter dagligt at have gået 5-12 km i højt pace i en hel del uger, så tog jeg her til morgen chancen med en løbetur - første I 5år ca
-
Efter dagligt at have gået 5-12 km i højt pace i en hel del uger, så tog jeg her til morgen chancen med en løbetur - første I 5år ca.
Det gik langt over forventning, selv om det ikke ligefrem gik stærk. Jeg er tilfreds
#run #exercise #fatAway #gettingOld -
Efter dagligt at have gået 5-12 km i højt pace i en hel del uger, så tog jeg her til morgen chancen med en løbetur - første I 5år ca.
Det gik langt over forventning, selv om det ikke ligefrem gik stærk. Jeg er tilfreds
#run #exercise #fatAway #gettingOld@kimschulz Til gengæld har dit hjerte virkelig fået noget at arbejde med – 165 er ikke så langt fra min maxpuls…

-
#run #exercise #fatAway #gettingOldStærkt Kim!
Og virkelig en super god måde at forberede kroppen ved at gå en masse ture.Hvis du vil snakke med om løb så har jeg forsøgt at starte #MastoRunDK op som løbe hashtag

Og hvis du vil have feedback på din tur må du sige til