I kan sige om Inger Støjberg, hvad I vil, men hvis hun siger, at det bør være kriminelt at være iført dunjakke, så skal vi huske, at hun ved, hvad det vil sige at være kriminel.
-
I kan sige om Inger Støjberg, hvad I vil, men hvis hun siger, at det bør være kriminelt at være iført dunjakke, så skal vi huske, at hun ved, hvad det vil sige at være kriminel. #dkpol
-
I kan sige om Inger Støjberg, hvad I vil, men hvis hun siger, at det bør være kriminelt at være iført dunjakke, så skal vi huske, at hun ved, hvad det vil sige at være kriminel. #dkpol
@wolf Det er nok det der der er udtryk for "dominant adfærd"

-
@wolf Det er nok det der der er udtryk for "dominant adfærd"

@anderslund Jeg har aldrig formået at fobinde dunjakker med "dominans" (tværtimod giver det mig associationer til de absolut dummeste bonderøve i min barndom), men det virker ret åbenlyst, at det gør Inger Støjberg, når hun er så vild med at gå i dem.
-
@anderslund Jeg har aldrig formået at fobinde dunjakker med "dominans" (tværtimod giver det mig associationer til de absolut dummeste bonderøve i min barndom), men det virker ret åbenlyst, at det gør Inger Støjberg, når hun er så vild med at gå i dem.
@wolf Er det ikke netop også sådan en slags taliban-agtig form for dominans? Jeg løb i alt fald alt hvad jeg kunne fra de dummeste bonderøve som stort barn