Hvis nu jeg ikke løb en omvej, kunne jeg have nøjedes med ca. 7 km for at hente kaffe.
-
Hvis nu jeg ikke løb en omvej, kunne jeg have nøjedes med ca. 7 km for at hente kaffe. Men hvad er der sjovt ved det?
Nå, men jeg var tidligt oppe igen i dag, men nåede først ud ved 8:30-tiden. Det var allerede ved at være varmt dér 🥵
Benene var stadig tunge ovenpå tirsdagens tur, så selv om gns. pulsen indikerer en lettere tur, føltes den temmelig hård.
Til gengæld fik jeg en sludder med yndlingsbaristaen, Jakob, på kaffebaren
🥰 -
Hvis nu jeg ikke løb en omvej, kunne jeg have nøjedes med ca. 7 km for at hente kaffe. Men hvad er der sjovt ved det?
Nå, men jeg var tidligt oppe igen i dag, men nåede først ud ved 8:30-tiden. Det var allerede ved at være varmt dér 🥵
Benene var stadig tunge ovenpå tirsdagens tur, så selv om gns. pulsen indikerer en lettere tur, føltes den temmelig hård.
🥰@nerdd så har du da også fortjent din kaffe i dag
-
@nerdd så har du da også fortjent din kaffe i dag
@Chris Tak! Det er også blevet til en ekstra kop herhjemme, og så blev jeg også nødt til at smage en espresso i kaffebaren, fordi de havde fået ny kværn og espressomaskine

-
🥰Det er nogle flotte ture du får sat sammen!