Dagens Danmark Skifter gælder min gamle Microsoft konto.
-
For det første - jeg sletter den helt. Jeg ønsker ikke at uploade mine data fra min PC (*Personlig* Comptuter, got it?) til Bill's computer, ikke nu, ikke aldrig.
Og ja, jeg er OK med at miste mine resterende "Skype Credits"
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
For det første - jeg sletter den helt. Jeg ønsker ikke at uploade mine data fra min PC (*Personlig* Comptuter, got it?) til Bill's computer, ikke nu, ikke aldrig.
Og ja, jeg er OK med at miste mine resterende "Skype Credits"
For det andet, microsoft, hvor er det bare menneskefjendsk at man skal bruge en en time på forgæves at "bevise du er menneske", for at dæmme op for et problem I SELV AKTIVT SKABER!
Her er screencast 1 af 3. Jeg sparer jer for dem hvor jeg skal placere symboler i rummet eller skelne mellem forskellige dyrelyde.
I har mit telefonnummer!.
Og ja, jeg er sur. For når et menneske med 40 år i tech ikke kan få det til at fungere, så er jeres captchas urimeligt ekskluderende.

-
For det andet, microsoft, hvor er det bare menneskefjendsk at man skal bruge en en time på forgæves at "bevise du er menneske", for at dæmme op for et problem I SELV AKTIVT SKABER!
Her er screencast 1 af 3. Jeg sparer jer for dem hvor jeg skal placere symboler i rummet eller skelne mellem forskellige dyrelyde.
I har mit telefonnummer!.
Og ja, jeg er sur. For når et menneske med 40 år i tech ikke kan få det til at fungere, så er jeres captchas urimeligt ekskluderende.

@oldrup
Det giver ikke engang mening. En webserver kan ikke se hvor længe man holder museknappen nede, det kan kun javascript, og så kan javascripten fortælle serveren om du har bestået. Via samme http-kald som en bot ville kalde direkte. -
@oldrup
Det giver ikke engang mening. En webserver kan ikke se hvor længe man holder museknappen nede, det kan kun javascript, og så kan javascripten fortælle serveren om du har bestået. Via samme http-kald som en bot ville kalde direkte.@leeloo Og remind you jeg forsøger at logge på en microsoft tjeneste fra det microsoft operativ system, som microsoft er virkelige opsat på at gøre til et ai first agentic OS.
Så, mit OS skal kunne gøre ting for mig, men kun hvis jeg kan bevise jeg er menn...?
Nej jeg forstår det sku ikke.
Her er part 2, hvor jeg får placeret de rigtige symboler i kredsløb, bliver bekræftet som person, og som præmie for lov at prøve en gang til. Og en gang til.

(jeg slette disse posts automatisk om lidt)
-
J jwcph@helvede.net shared this topic