Kalder #DanmarkSkifter !
-
Kalder #DanmarkSkifter !
Jer der allerede har afholdt et event, skiftecafé, workshop eller lignende. Hvad er jeres erfaring?
Hvilke emner ræsonnerer derude? Hvad er der efterspørgsel på?
Vi forsøger at stable noget på benene hernede i bunden af hvad nogen har døbt den rådne banan, og ja, der er bump, så hvad er I lykkedes med?
Del!
-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
B bettina@mastodon.nu shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
Kalder #DanmarkSkifter !
Jer der allerede har afholdt et event, skiftecafé, workshop eller lignende. Hvad er jeres erfaring?
Vi forsøger at stable noget på benene hernede i bunden af hvad nogen har døbt den rådne banan, og ja, der er bump, så hvad er I lykkedes med?
Del!
@oldrup Hvis det er sønderjylland du mener, så vil jeg gerne høre mere!
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Kalder #DanmarkSkifter !
Del!
@oldrup Institute videre har vi haft fokus på Linux install parties.
Dét trækker ret godt af både nybegyndere og mere erfarne. Og snakken om de øvrige skift kommer helt naturligt. -
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
@oldrup Hvis det er sønderjylland du mener, så vil jeg gerne høre mere!
@lbheuschkel Det er Sønderborg specifikt, og du er velkommen LB. Vi arbejder stadig på at finde det rigtigt format og lokation til workshops eller oplæg og en egentlig event på skiftedagen

-
@oldrup Institute videre har vi haft fokus på Linux install parties.
Dét trækker ret godt af både nybegyndere og mere erfarne. Og snakken om de øvrige skift kommer helt naturligt.@Ellegaarddk Okay! Så er det hr og fru danmark som er strandet på Windows 10, eller er hvad er begrundelsen for at de gerne vil prøve linux?
-
@Ellegaarddk Okay! Så er det hr og fru danmark som er strandet på Windows 10, eller er hvad er begrundelsen for at de gerne vil prøve linux?
@oldrup Meget blandet. Nogen med gl hardware, nogen i protest mod US og nogen i protest mod integration af AI. Og en enkelt bare nysgerrig.
-
@lbheuschkel Det er Sønderborg specifikt, og du er velkommen LB. Vi arbejder stadig på at finde det rigtigt format og lokation til workshops eller oplæg og en egentlig event på skiftedagen

@oldrup Jeg har som handicappet ikke så mange muligheder for lige at smutte til Als, men jeg vil i alt fald gerne holdes orienteret her i Vorbasse.

-
M maiathecyberwitch@helvede.net shared this topic
S snue@radikal.social shared this topic