Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. #Klimakrise Jeg har selv arbejdet som konsulent i Københavns Lufthavne, faktisk præcis for 20 år siden, hvor jeg var projektleder for foranalyse af et nyt ID-kort-system.

#Klimakrise Jeg har selv arbejdet som konsulent i Københavns Lufthavne, faktisk præcis for 20 år siden, hvor jeg var projektleder for foranalyse af et nyt ID-kort-system.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
klimakrise
4 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
    bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
    bettina@mastodon.nu
    wrote sidst redigeret af

#Klimakrise Jeg har selv arbejdet som konsulent i Københavns Lufthavne, faktisk præcis for 20 år siden, hvor jeg var projektleder for foranalyse af et nyt ID-kort-system. Så det er ikke fordi jeg ønsker lufthavnen noget dårligt. Men jeg bliver alligevel ked af at læse, at de i marts har haft den travleste måned NOGENSINDE? Jeg har ikke selv siddet i et fly siden 2014, og selv om jeg ikke forventer det samme af alle, så undrer det mig, at folk har glemt klimaet så hurtigt. https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koebenhavns-lufthavn-har-haft-travleste-maaned-nogensinde

bettina@mastodon.nuB 1 Reply Last reply
    0
    • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu

#Klimakrise Jeg har selv arbejdet som konsulent i Københavns Lufthavne, faktisk præcis for 20 år siden, hvor jeg var projektleder for foranalyse af et nyt ID-kort-system. Så det er ikke fordi jeg ønsker lufthavnen noget dårligt. Men jeg bliver alligevel ked af at læse, at de i marts har haft den travleste måned NOGENSINDE? Jeg har ikke selv siddet i et fly siden 2014, og selv om jeg ikke forventer det samme af alle, så undrer det mig, at folk har glemt klimaet så hurtigt. https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koebenhavns-lufthavn-har-haft-travleste-maaned-nogensinde

bettina@mastodon.nu
      wrote sidst redigeret af

"Flest passagerer rejste til London, Oslo og Stockholm, oplyser lufthavnen" - man kan tage toget fra København til Stockholm på 5-6 timer, og få en hyggelig og rolig arbejdsdag inkluderet (i toget). London er det bestemt ikke nemt at komme til med tog, det tager 24 timer eller mere. Og Oslo er nok heller ikke så nemt - selv om der går en flixbus på 8-9 timer, ved jeg ikke hvor behageligt det er? Og om man eksempelvis ville kunne arbejde, strække benene, etc. Men Stockholm er lige til højrebenet?

taf@bsd.networkT rune@social.sound-city.dkR 2 Replies Last reply
      0

"Flest passagerer rejste til London, Oslo og Stockholm, oplyser lufthavnen" - man kan tage toget fra København til Stockholm på 5-6 timer, og få en hyggelig og rolig arbejdsdag inkluderet (i toget). London er det bestemt ikke nemt at komme til med tog, det tager 24 timer eller mere. Og Oslo er nok heller ikke så nemt - selv om der går en flixbus på 8-9 timer, ved jeg ikke hvor behageligt det er? Og om man eksempelvis ville kunne arbejde, strække benene, etc. Men Stockholm er lige til højrebenet?

taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
        taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
        taf@bsd.network
        wrote sidst redigeret af

@bettina Stockholm kræver for tiden skift i Malmö, men er ellers 100% nemt og behageligt.

Oslo kræver skift i Malmö og skift til bus i Göteborg hvis ikke man vil med bus hele vejen (det vil man ikke).

London er desværre en to-dages affære med overnatning i f.eks. Köln. Jeg har med stor fornøjelse taget turen, men den er hverken billig eller nem.

Der er bedring på vej for både Oslo og London, men begge dele hænger på sporarbejde der skal blive færdigt.

Hvis EU får fingeren ud på passagerrettigheder for togrejser og tvungen reservationsmulighed for tredjepart er håbet som minimum lysegrønt.

1 Reply Last reply
        1
        0
        • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu shared this topic

rune@social.sound-city.dkR This user is from outside of this forum
          rune@social.sound-city.dkR This user is from outside of this forum
          rune@social.sound-city.dk
          wrote sidst redigeret af

@bettina flixbus til Oslo er desværre den slags oplevelse hvor jeg plejer at tage turen om natten så jeg kan sove det meste af tiden. Ville være helt fantastisk hvis tog til oslo ikke krævede 2-3 skift.

1 Reply Last reply
          1
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.