Installere Sparky Linux på et par ældre bærbare computere som jeg har købt i en genbrugsbutik.
-
Installere Sparky Linux på et par ældre bærbare computere som jeg har købt i en genbrugsbutik. Sparky Linux virker rigtig cool. Lige den type af Linux distributioner jeg kan lide. Små, effektive og overskuelige.
Jeg er Linux bruger igennem de seneste 25 år og jeg elsker følelsen af at erstatte Windows med Linux.
Det er ligesom at forvandle et fint værktøj fra en næste ubrugelig tilstand, til noget brugbart brugbart.
-
Installere Sparky Linux på et par ældre bærbare computere som jeg har købt i en genbrugsbutik. Sparky Linux virker rigtig cool. Lige den type af Linux distributioner jeg kan lide. Små, effektive og overskuelige.
Jeg er Linux bruger igennem de seneste 25 år og jeg elsker følelsen af at erstatte Windows med Linux.
Det er ligesom at forvandle et fint værktøj fra en næste ubrugelig tilstand, til noget brugbart brugbart.
I øvrigt skal jeg ikke selv bruge så mange computere. Hvis nogen står og mangler en Laptop og gerne vil igang med Linux så sig til. Jeg vil gerne sælge den en af dem meget billigt. Vi kunne sige 300 kr (eller hvad du nu kan overkomme). Jeg vil også gerne hjælpe dig igang med at bruge den, men det er virkeligt ikke svært at bruge Linux computere. Man skal bare lige vende sig lidt til det og det er meget roligere fordi man ikke hele tiden skal forholde sig til reklamer og Windows-opdateringer ...
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
T tokeriis@helvede.net shared this topic