Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede).
-
Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse)
God mandag, derude!
-
Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse)
God mandag, derude!
@tanyakaroli God start på ugen!
Det er altid sådan en lettelse hvis man ikke er totalt klemt mellem folk på flyet og bare kan slappe af og se ud på skyer og bjerge. Håber konferencen bliver god også

-
Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse)
God mandag, derude!
@tanyakaroli ah Montpelier, fornuftigt sted at placere en konference!
-
@tanyakaroli ah Montpelier, fornuftigt sted at placere en konference!
Det er faktisk en rigtigt hyggelig by. Hvis den stadig eksisterer så tag på La Tomate til frokost.
-
Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse)
God mandag, derude!
Sikke en start på ugen. Dejligt. Jeg håber, at konferencen lever op til det niveau, morgenen nu har lagt.
Jeg kom engang til at gå hen til den forkerte skranke, da jeg skulle hjem fra konference i Cypern. Det var skranken for 1. klasse - og af en eller anden grund opgraderede de mig kvit og frit. Det var ok.
-
Sikke en start på ugen. Dejligt. Jeg håber, at konferencen lever op til det niveau, morgenen nu har lagt.
Jeg kom engang til at gå hen til den forkerte skranke, da jeg skulle hjem fra konference i Cypern. Det var skranken for 1. klasse - og af en eller anden grund opgraderede de mig kvit og frit. Det var ok.
@askekammer haha, fantastisk! Det kunne jeg godt tænke mig at prøve engang

-
Det er faktisk en rigtigt hyggelig by. Hvis den stadig eksisterer så tag på La Tomate til frokost.
@CarstenBoll Godt tip, det vil jeg lede efter

@jonassmith -
@tanyakaroli ah Montpelier, fornuftigt sted at placere en konference!
@jonassmith måske ikke lige i juni 🥵
(Folk kommer jo alle vegne fra, så noget vil have lang transport, uanset)