Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede).

Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede).

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
8 Indlæg 5 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
    Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse) 😊

    God mandag, derude!

    bogwitch@social.data.coopB jonassmith@mstdn.dkJ askekammer@mastodon.onlineA 3 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

      Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
      Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse) 😊

      God mandag, derude!

      bogwitch@social.data.coopB This user is from outside of this forum
      bogwitch@social.data.coopB This user is from outside of this forum
      bogwitch@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @tanyakaroli God start på ugen!
      Det er altid sådan en lettelse hvis man ikke er totalt klemt mellem folk på flyet og bare kan slappe af og se ud på skyer og bjerge. Håber konferencen bliver god også ☕ 😃

      1 Reply Last reply
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

        Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
        Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse) 😊

        God mandag, derude!

        jonassmith@mstdn.dkJ This user is from outside of this forum
        jonassmith@mstdn.dkJ This user is from outside of this forum
        jonassmith@mstdn.dk
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @tanyakaroli ah Montpelier, fornuftigt sted at placere en konference!

        carstenboll@mstdn.dkC tanyakaroli@expressional.socialT 2 Replies Last reply
        0
        • jonassmith@mstdn.dkJ jonassmith@mstdn.dk

          @tanyakaroli ah Montpelier, fornuftigt sted at placere en konference!

          carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
          carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
          carstenboll@mstdn.dk
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @jonassmith @tanyakaroli

          Det er faktisk en rigtigt hyggelig by. Hvis den stadig eksisterer så tag på La Tomate til frokost.

          tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
          0
          • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

            Jeg skal til Montpellier på konference og har haft to gode overraskelser allerede: jeg var i boarding group A så kunne gå først ombord, og jeg sidder alene på en række med tre sæder (så alligevel ikke et helt flydt fly som jeg troede). Luksus!
            Bonus: jeg fik en rigtig god cappuccino hos Joe & the Juice, billigere end alle de andre steder i lufthavnen (49 kr, god størrelse) 😊

            God mandag, derude!

            askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
            askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
            askekammer@mastodon.online
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @tanyakaroli

            Sikke en start på ugen. Dejligt. Jeg håber, at konferencen lever op til det niveau, morgenen nu har lagt.

            Jeg kom engang til at gå hen til den forkerte skranke, da jeg skulle hjem fra konference i Cypern. Det var skranken for 1. klasse - og af en eller anden grund opgraderede de mig kvit og frit. Det var ok.

            tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
            0
            • askekammer@mastodon.onlineA askekammer@mastodon.online

              @tanyakaroli

              Sikke en start på ugen. Dejligt. Jeg håber, at konferencen lever op til det niveau, morgenen nu har lagt.

              Jeg kom engang til at gå hen til den forkerte skranke, da jeg skulle hjem fra konference i Cypern. Det var skranken for 1. klasse - og af en eller anden grund opgraderede de mig kvit og frit. Det var ok.

              tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
              tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
              tanyakaroli@expressional.social
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @askekammer haha, fantastisk! Det kunne jeg godt tænke mig at prøve engang 😊

              1 Reply Last reply
              0
              • carstenboll@mstdn.dkC carstenboll@mstdn.dk

                @jonassmith @tanyakaroli

                Det er faktisk en rigtigt hyggelig by. Hvis den stadig eksisterer så tag på La Tomate til frokost.

                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                tanyakaroli@expressional.social
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @CarstenBoll Godt tip, det vil jeg lede efter 🙏
                @jonassmith

                1 Reply Last reply
                0
                • jonassmith@mstdn.dkJ jonassmith@mstdn.dk

                  @tanyakaroli ah Montpelier, fornuftigt sted at placere en konference!

                  tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                  tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                  tanyakaroli@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @jonassmith måske ikke lige i juni 🥵
                  (Folk kommer jo alle vegne fra, så noget vil have lang transport, uanset)

                  1 Reply Last reply
                  0
                  Svar
                  • Svar som emne
                  Login for at svare
                  • Ældste til nyeste
                  • Nyeste til ældste
                  • Most Votes


                  • Log ind

                  • Har du ikke en konto? Tilmeld

                  • Login or register to search.
                  Powered by NodeBB Contributors
                  Graciously hosted by data.coop
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Hjem
                  • Seneste
                  • Etiketter
                  • Populære
                  • Verden
                  • Bruger
                  • Grupper