Opdaterede MobilePay appen via Aurora Store og fik denne besked om hvad denne opdatering indeholder.
-
Opdaterede MobilePay appen via Aurora Store og fik denne besked om hvad denne opdatering indeholder. Nu fortryder jeg at jeg trykkede på den pil ned for at se hvad der stod. Seriøst, hvem skriver dog den slags bullshit. #mobilepay
-
Opdaterede MobilePay appen via Aurora Store og fik denne besked om hvad denne opdatering indeholder. Nu fortryder jeg at jeg trykkede på den pil ned for at se hvad der stod. Seriøst, hvem skriver dog den slags bullshit. #mobilepay
@tbhdk Når marketing aktivt leder efter alle tænkelige steder at snige deres salgsgas og påståede fejlfrihed ind i samtlige hjørner af firmaets kommunikation
️ -
@tbhdk Når marketing aktivt leder efter alle tænkelige steder at snige deres salgsgas og påståede fejlfrihed ind i samtlige hjørner af firmaets kommunikation
️@claushc Der er tydeligvis en rød tråd, hvis man læser "Om denne app" teksten. Shit, det fremstår uprofessionelt.
-
@claushc Der er tydeligvis en rød tråd, hvis man læser "Om denne app" teksten. Shit, det fremstår uprofessionelt.
@tbhdk Helt enig i, at det ser uprofessionelt ud. Desværre frygter jeg, at det er et tegn på min alder og IT-uddannelse der er skyld i den opfattelse. I dag er der andre typer af mennesker, der læser den slags.
-
@tbhdk Helt enig i, at det ser uprofessionelt ud. Desværre frygter jeg, at det er et tegn på min alder og IT-uddannelse der er skyld i den opfattelse. I dag er der andre typer af mennesker, der læser den slags.
-
@claushc Der er tydeligvis en rød tråd, hvis man læser "Om denne app" teksten. Shit, det fremstår uprofessionelt.
-
@tbhdk åh, få mig ikke startet, det er simpelthen så dumt at jeg ikke kan være i det.
-
@pmakholm @tbhdk @claushc
@infonautenJep, det er fuldstændig standard at de laver den slags
Edit:
F.eks den gang det var en bageopskrift!
https://mastodon.social/@claushoumann/115155809479880618 -
@pmakholm @tbhdk @claushc
@infonautenJep, det er fuldstændig standard at de laver den slags
Edit:
F.eks den gang det var en bageopskrift!
https://mastodon.social/@claushoumann/115155809479880618