Fra en helt fantastisk nytårsaften i shelter på Sydfyn.
-
Fra en helt fantastisk nytårsaften i shelter på Sydfyn. I selskab med 13 mennesker jeg ikke har mødt før. Tror ikke det er sidste gang jeg arrangerer sådan en tur.
-
Fra en helt fantastisk nytårsaften i shelter på Sydfyn. I selskab med 13 mennesker jeg ikke har mødt før. Tror ikke det er sidste gang jeg arrangerer sådan en tur.
@tinarasmussen1976 Det ser rigtig hyggeligt ud

-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
@tinarasmussen1976 Det ser rigtig hyggeligt ud

@simonjust Det var en super hyggelig aften med god mad, grin og dybe samtaler.
-
@simonjust Det var en super hyggelig aften med god mad, grin og dybe samtaler.
@tinarasmussen1976 Superfedt! Hvordan arrangerede I maden - medbring selv?
-
@tinarasmussen1976 Superfedt! Hvordan arrangerede I maden - medbring selv?
@simonjust Vi planlagde hjemmefra hvem der skulle lave eller stå for de forskellige ting. Vi fik to hovedretter, som blev lavet over bål, hovedretten var en simreret, også lavet på bål. Desserten var fra menu. Der var hjemmebagt brød, eftermiddagskage, salater og kransekage som var medbragt

-
@simonjust Vi planlagde hjemmefra hvem der skulle lave eller stå for de forskellige ting. Vi fik to hovedretter, som blev lavet over bål, hovedretten var en simreret, også lavet på bål. Desserten var fra menu. Der var hjemmebagt brød, eftermiddagskage, salater og kransekage som var medbragt

@tinarasmussen1976 Hold da fast, der var næppe nogen, der gik sultne derfra

-
@tinarasmussen1976 Hold da fast, der var næppe nogen, der gik sultne derfra

@simonjust Ej, det kan jeg ikke påstå. Og der var selvfølgelig morgenmad over bål også
Er du også til friluftsliv? -
@simonjust Ej, det kan jeg ikke påstå. Og der var selvfølgelig morgenmad over bål også
Er du også til friluftsliv?@tinarasmussen1976 Både ja og nej. Jeg holder meget af naturen og synes vi ta'r den lidt for givet (samfundsmæssigt).
Jeg er ikke lige typen, der hopper i et telt. Det gjorde jeg da jeg var yngre. Nu er jeg lidt for vild med min sofa

-
@tinarasmussen1976 Både ja og nej. Jeg holder meget af naturen og synes vi ta'r den lidt for givet (samfundsmæssigt).
Jeg er ikke lige typen, der hopper i et telt. Det gjorde jeg da jeg var yngre. Nu er jeg lidt for vild med min sofa

@simonjust
Jeg har også godt lide min sofa, men er meget glad for at komme ud i naturen -
@simonjust
Jeg har også godt lide min sofa, men er meget glad for at komme ud i naturen@tinarasmussen1976 Det er også skønt, når vejret er til det

-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic