Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund.

No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
11 Indlæg 5 Posters 18 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T This user is from outside of this forum
    T This user is from outside of this forum
    tanketom@tutoteket.no
    wrote sidst redigeret af
    #1

    No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund. Eg har ikkje noko oppfølgjar på planen, så tek gjerne imot forslag.

    pilum@fribygda.noP aslakr@mastodon.socialA worldwidewerner@mastodon.socialW 3 Replies Last reply
    0
    • T tanketom@tutoteket.no

      No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund. Eg har ikkje noko oppfølgjar på planen, så tek gjerne imot forslag.

      pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
      pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
      pilum@fribygda.no
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @tanketom Orions Belte!

      1 Reply Last reply
      0
      • T tanketom@tutoteket.no

        No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund. Eg har ikkje noko oppfølgjar på planen, så tek gjerne imot forslag.

        aslakr@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        aslakr@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        aslakr@mastodon.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @tanketom Jeg vil vite hvordan den slutter? Hvem er blindpassasjeren?

        T 1 Reply Last reply
        0
        • aslakr@mastodon.socialA aslakr@mastodon.social

          @tanketom Jeg vil vite hvordan den slutter? Hvem er blindpassasjeren?

          T This user is from outside of this forum
          T This user is from outside of this forum
          tanketom@tutoteket.no
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @aslakr Eg gidd ikkje pjåte alle tre episodane gjennom, du får kike her: https://tv.nrk.no/serie/blindpassasjer

          (Eller lese teikneserieadapsjonen som kom for nokre år sidan.)

          1 Reply Last reply
          0
          • T tanketom@tutoteket.no

            No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund. Eg har ikkje noko oppfølgjar på planen, så tek gjerne imot forslag.

            worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
            worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
            worldwidewerner@mastodon.social
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @tanketom @sekundforsekund Hurtigruta minutt for minutt sekund for sedkund?

            T 1 Reply Last reply
            0
            • worldwidewerner@mastodon.socialW worldwidewerner@mastodon.social

              @tanketom @sekundforsekund Hurtigruta minutt for minutt sekund for sedkund?

              T This user is from outside of this forum
              T This user is from outside of this forum
              tanketom@tutoteket.no
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @worldwidewerner @sekundforsekund Om det hadde vore sekund for sekund hadde det blitt… 482 400 bilete, som hadde måtte gå i… 55 år! Slow internet.

              Men eit bilete per 5. minutt burde jo ha gått, då snakkar vi 67 dagar.

              Eg likar uansett grunnideen! Kanhende Bergensbanen er lettare å gjennomføre?

              worldwidewerner@mastodon.socialW 1 Reply Last reply
              0
              • T tanketom@tutoteket.no

                @worldwidewerner @sekundforsekund Om det hadde vore sekund for sekund hadde det blitt… 482 400 bilete, som hadde måtte gå i… 55 år! Slow internet.

                Men eit bilete per 5. minutt burde jo ha gått, då snakkar vi 67 dagar.

                Eg likar uansett grunnideen! Kanhende Bergensbanen er lettare å gjennomføre?

                worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
                worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
                worldwidewerner@mastodon.social
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @tanketom @sekundforsekund
                Meg: født og oppvokst i fjæresteinene, elsker havet, tatt Hurtigruta tusen ganger, stod og hilste skipet på et av anløpene
                Du: Hva om vi bare viser fjell og stein og mose?

                Elsker tog, but 😭

                Men nå vil jeg ha den seilasen med Statsraad Lehmkuhl!

                T 1 Reply Last reply
                0
                • worldwidewerner@mastodon.socialW worldwidewerner@mastodon.social

                  @tanketom @sekundforsekund
                  Meg: født og oppvokst i fjæresteinene, elsker havet, tatt Hurtigruta tusen ganger, stod og hilste skipet på et av anløpene
                  Du: Hva om vi bare viser fjell og stein og mose?

                  Elsker tog, but 😭

                  Men nå vil jeg ha den seilasen med Statsraad Lehmkuhl!

                  T This user is from outside of this forum
                  T This user is from outside of this forum
                  tanketom@tutoteket.no
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @worldwidewerner @sekundforsekund Ha, mest at det er pes med _SÅ MYKJE RÅMATERIALE_. Eg kan teste med ei mellomstrekning på ein av båtturane først – gi meg din favoritt, så ser eg kva eg får mekka i helga.

                  worldwidewerner@mastodon.socialW 1 Reply Last reply
                  0
                  • T tanketom@tutoteket.no

                    @worldwidewerner @sekundforsekund Ha, mest at det er pes med _SÅ MYKJE RÅMATERIALE_. Eg kan teste med ei mellomstrekning på ein av båtturane først – gi meg din favoritt, så ser eg kva eg får mekka i helga.

                    worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
                    worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
                    worldwidewerner@mastodon.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #9

                    @tanketom @sekundforsekund Anything Lofoten :3

                    francis@mastodon.babb.noF 1 Reply Last reply
                    0
                    • worldwidewerner@mastodon.socialW worldwidewerner@mastodon.social

                      @tanketom @sekundforsekund Anything Lofoten :3

                      francis@mastodon.babb.noF This user is from outside of this forum
                      francis@mastodon.babb.noF This user is from outside of this forum
                      francis@mastodon.babb.no
                      wrote sidst redigeret af
                      #10

                      @worldwidewerner @tanketom @sekundforsekund Jeg får aldri sånt spørsmål fra UPS. UPS-pakkene mine leveres til en dagligvare butikk i Uelands gate.
                      Jeg hadde veldig lyst til å fortelle UPS og Postnord kor mye han fyren der er en kødd.

                      T 1 Reply Last reply
                      0
                      • francis@mastodon.babb.noF francis@mastodon.babb.no

                        @worldwidewerner @tanketom @sekundforsekund Jeg får aldri sånt spørsmål fra UPS. UPS-pakkene mine leveres til en dagligvare butikk i Uelands gate.
                        Jeg hadde veldig lyst til å fortelle UPS og Postnord kor mye han fyren der er en kødd.

                        T This user is from outside of this forum
                        T This user is from outside of this forum
                        tanketom@tutoteket.no
                        wrote sidst redigeret af
                        #11

                        @francis (Gjekk denne meldinga i feil tråd?) @worldwidewerner @sekundforsekund

                        1 Reply Last reply
                        0
                        Svar
                        • Svar som emne
                        Login for at svare
                        • Ældste til nyeste
                        • Nyeste til ældste
                        • Most Votes


                        • Log ind

                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                        • Login or register to search.
                        Powered by NodeBB Contributors
                        Graciously hosted by data.coop
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Hjem
                        • Seneste
                        • Etiketter
                        • Populære
                        • Verden
                        • Bruger
                        • Grupper