God nyhed om den danske oversættelse for Gæld: De første 5000 år.
-
God nyhed om den danske oversættelse for Gæld: De første 5000 år. Den har nu solgt så godt at forlaget A Mock Book gør klar til at trykke et næste oplag.
-
God nyhed om den danske oversættelse for Gæld: De første 5000 år. Den har nu solgt så godt at forlaget A Mock Book gør klar til at trykke et næste oplag.
@malte Tillykke!
-
@malte Det må være en god fornemmelse! Statistisk set er de færreste bøger bestsellere, men når først der trykkes nye oplag går det i den rigtige retning.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
@malte jeg har overvejet om den kommer som ebog?
-
@malte jeg har overvejet om den kommer som ebog?
@svuorela Godt spørgsmål. Ville du læse den hvis den gjorde?
-
@svuorela Godt spørgsmål. Ville du læse den hvis den gjorde?
@malte jeg ville nok købe den i hvert fald...
-
@malte jeg ville nok købe den i hvert fald...
@svuorela Nydelsen af at muligheden bare findes! Jeg kender det godt
-
@svuorela Nydelsen af at muligheden bare findes! Jeg kender det godt
@malte Men jeg tror også at chancen for at jeg får læst dele af den vokser hvis jeg kan 'have den med' - eller 'læse den i sengen mens partneren sover'. Ingen af de to ting kommer til at ske med den fysiske bog (som jeg lånte på biblioteket men aldrig fik den åbnet)
-
@malte Men jeg tror også at chancen for at jeg får læst dele af den vokser hvis jeg kan 'have den med' - eller 'læse den i sengen mens partneren sover'. Ingen af de to ting kommer til at ske med den fysiske bog (som jeg lånte på biblioteket men aldrig fik den åbnet)
@svuorela Jeg er på samme måde, jeg læser fleste af mine bøger som ebøger