Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.
-
Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.
De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.
Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.
Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.
-
Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.
De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.
Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.
Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.
@saustrup Har du prøvet med 'Blinkende Lygter' ?
-
@saustrup Har du prøvet med 'Blinkende Lygter' ?
@johnrohde Ja, den sad lige i skabet.

-
Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.
De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.
Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.
Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.
@saustrup Yeah, havde en aften for år tilbage, hvor vi skulle genbesøge Roger Rabbit, der var store forventninger.
Vi slukkede før halvvejs, og skiftede til flow-tv og sørgedruk. -
@saustrup Yeah, havde en aften for år tilbage, hvor vi skulle genbesøge Roger Rabbit, der var store forventninger.
Vi slukkede før halvvejs, og skiftede til flow-tv og sørgedruk.@nisker Vi prøvede også og gennemførte, men ikke uden mén. Det var bare ikke det samme.
-
Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.
De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.
Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.
Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.
@saustrup PIS var et hit hos den dengang 12-årige sidste år. Cykelholdet var et endnu større hit, og er faktisk ældet rimelig pænt. Vi har for nylig set "My name is Earl" S1, som også er ældet ret godt.
-
Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.
De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.
Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.
Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.
@saustrup Jeg synes stadig Mandrilaftalen er hyldende morsom, men det er nok også fordi jeg mindes hvor meget jeg grinte af det dengang, når jeg genser det.
-
@saustrup Yeah, havde en aften for år tilbage, hvor vi skulle genbesøge Roger Rabbit, der var store forventninger.
Vi slukkede før halvvejs, og skiftede til flow-tv og sørgedruk.