Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
mehfilm
8 Indlæg 6 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • saustrup@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
    saustrup@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
    saustrup@mstdn.dk
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

    De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.

    Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.

    Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.

    #film

    J nisker@masto.nuN mk@bsd.networkM kongputer@social.data.coopK 4 Replies Last reply
    0
    • saustrup@mstdn.dkS saustrup@mstdn.dk

      Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

      De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.

      Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.

      Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.

      #film

      J This user is from outside of this forum
      J This user is from outside of this forum
      johnrohde@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @saustrup Har du prøvet med 'Blinkende Lygter' ?

      saustrup@mstdn.dkS 1 Reply Last reply
      0
      • J johnrohde@helvede.net

        @saustrup Har du prøvet med 'Blinkende Lygter' ?

        saustrup@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
        saustrup@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
        saustrup@mstdn.dk
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @johnrohde Ja, den sad lige i skabet. 🙂

        1 Reply Last reply
        0
        • saustrup@mstdn.dkS saustrup@mstdn.dk

          Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

          De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.

          Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.

          Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.

          #film

          nisker@masto.nuN This user is from outside of this forum
          nisker@masto.nuN This user is from outside of this forum
          nisker@masto.nu
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @saustrup Yeah, havde en aften for år tilbage, hvor vi skulle genbesøge Roger Rabbit, der var store forventninger.
          Vi slukkede før halvvejs, og skiftede til flow-tv og sørgedruk.

          saustrup@mstdn.dkS mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
          0
          • nisker@masto.nuN nisker@masto.nu

            @saustrup Yeah, havde en aften for år tilbage, hvor vi skulle genbesøge Roger Rabbit, der var store forventninger.
            Vi slukkede før halvvejs, og skiftede til flow-tv og sørgedruk.

            saustrup@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
            saustrup@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
            saustrup@mstdn.dk
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @nisker Vi prøvede også og gennemførte, men ikke uden mén. Det var bare ikke det samme.

            1 Reply Last reply
            0
            • saustrup@mstdn.dkS saustrup@mstdn.dk

              Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

              De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.

              Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.

              Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.

              #film

              mk@bsd.networkM This user is from outside of this forum
              mk@bsd.networkM This user is from outside of this forum
              mk@bsd.network
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @saustrup PIS var et hit hos den dengang 12-årige sidste år. Cykelholdet var et endnu større hit, og er faktisk ældet rimelig pænt. Vi har for nylig set "My name is Earl" S1, som også er ældet ret godt.

              1 Reply Last reply
              0
              • saustrup@mstdn.dkS saustrup@mstdn.dk

                Jeg tog min teenagedatter med til dansk comedys storhedstid tilbage i nullerne, og viste stolt relikvier som Casper og Mandrilaftalen, Politiets Indsatsstyrke og Banjos Likørstur frem.

                De har ældet med begrænset ynde, må man sige. Jeg husker det var totalt banebrydende og åndsvagt sjovt dengang. Nu var både datteren og jeg sådan lidt #meh omkring det hele.

                Jeg viste hende også traileren fra Roadtrip - den der med Tom Green og ham der klager over at der er sukker på hans toast. Igen, hylesjov i gerningsøjeblikket, men mere tærkrummende/meh nu. Tror både verden og jeg har bevæget os et andet sted hen.

                Der er dog komedier der står mejslet i evigt granit. Film som både står stille i tiden men også følger med os. For mig er det Ghostbusters. Etteren, altså. The OG. Teenageren er dog ikke helt overbevist.

                #film

                kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
                kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
                kongputer@social.data.coop
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @saustrup Jeg synes stadig Mandrilaftalen er hyldende morsom, men det er nok også fordi jeg mindes hvor meget jeg grinte af det dengang, når jeg genser det.

                1 Reply Last reply
                0
                • nisker@masto.nuN nisker@masto.nu

                  @saustrup Yeah, havde en aften for år tilbage, hvor vi skulle genbesøge Roger Rabbit, der var store forventninger.
                  Vi slukkede før halvvejs, og skiftede til flow-tv og sørgedruk.

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @nisker @saustrup Roger Rabbit havde vi held med. Men alt det der såkaldte danske comedy (især Casper Christensen og jeg har aldrig knækket hjerter) - jeg hadede det meste back then, det er kun blevet værre

                  1 Reply Last reply
                  0
                  Svar
                  • Svar som emne
                  Login for at svare
                  • Ældste til nyeste
                  • Nyeste til ældste
                  • Most Votes


                  • Log ind

                  • Har du ikke en konto? Tilmeld

                  • Login or register to search.
                  Powered by NodeBB Contributors
                  Graciously hosted by data.coop
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Hjem
                  • Seneste
                  • Etiketter
                  • Populære
                  • Verden
                  • Bruger
                  • Grupper