I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS).
-
I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS). I så fald ville jeg blive den første i DK med den specifikke certificering. Det er lidt spændende.
-
I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS). I så fald ville jeg blive den første i DK med den specifikke certificering. Det er lidt spændende.
@infonauten der er et eller andet ved at være første/eneste.
Jeg er også den eneste certificerede ESD tekniker i dk
-
@infonauten der er et eller andet ved at være første/eneste.
Jeg er også den eneste certificerede ESD tekniker i dk
@hillker sejt! Det kan altså noget. Jeg håber jeg kan nå i mål, der er alt muligt optagelse man skal igennem og så er det heller ikke helt nemt når man først er kommet ind.
-
@hillker sejt! Det kan altså noget. Jeg håber jeg kan nå i mål, der er alt muligt optagelse man skal igennem og så er det heller ikke helt nemt når man først er kommet ind.
@infonauten mit var primært en uges kursus/prøve i Dresden i efteråret. Men det er altid med en vis uro, også selvom man synes at have viden og erfaring på plads.
Held og Lykke med det!
-
@infonauten mit var primært en uges kursus/prøve i Dresden i efteråret. Men det er altid med en vis uro, også selvom man synes at have viden og erfaring på plads.
Held og Lykke med det!
@hillker mange tak!
-
I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS). I så fald ville jeg blive den første i DK med den specifikke certificering. Det er lidt spændende.
@infonauten Megafedt! - jeg tror også timingen er rigitig god, for god accessibility bliver kun vigtigere fremover *cue til EUs tilgængelighedsdirektiv, der trådte i kraft sidste år*.
-
@infonauten Megafedt! - jeg tror også timingen er rigitig god, for god accessibility bliver kun vigtigere fremover *cue til EUs tilgængelighedsdirektiv, der trådte i kraft sidste år*.
@simonjust yeah, det tænker jeg også. Og så synes jeg helt fundamentalt at det er et vigtigt område.
-
I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS). I så fald ville jeg blive den første i DK med den specifikke certificering. Det er lidt spændende.
@infonauten Sejt! Så må man håbe, kunderne ved at det er en rigtig certificering, og ikke bare en du selv har fundet på

"Den her har jeg ikke set før. Tager han nu gas på os igen?"
-
@infonauten Sejt! Så må man håbe, kunderne ved at det er en rigtig certificering, og ikke bare en du selv har fundet på

"Den her har jeg ikke set før. Tager han nu gas på os igen?"
@fanden mine kunder ved overordnet ikke en skid, det er derfor de hyrer mig.
-
@fanden mine kunder ved overordnet ikke en skid, det er derfor de hyrer mig.
@infonauten Ha, det burde du skrive på foretagendets velkomstside!
-
@infonauten Ha, det burde du skrive på foretagendets velkomstside!
@fanden "E-bogskontoret. Du betaler mig, så du slipper for at vide noget som helst om det her shit."
-
@fanden "E-bogskontoret. Du betaler mig, så du slipper for at vide noget som helst om det her shit."
@infonauten "Indbetal 100 bitcoin til _____ nu. Jeg er certificeret"
-
@simonjust yeah, det tænker jeg også. Og så synes jeg helt fundamentalt at det er et vigtigt område.
@infonauten Allerede der er du milevidt foran dine konkurrenter.
De kommer i øvrigt nok til at skulle bruge noget undervisning i god tilgængelighed - og der var lige en idé til dit fremtidige virksomhedsimperie
(Accessinator?
) -
@infonauten "Indbetal 100 bitcoin til _____ nu. Jeg er certificeret"
@fanden Bitcoin? Jeg tager kun imod .... buttcoin.
-
@fanden Bitcoin? Jeg tager kun imod .... buttcoin.
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
-
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
@alf149 @infonauten Der var en kampagne i Malmö for et år eller to siden, hvor de forsøgte at få folk til at skodde cigaretter i askebægre... ved at lade dem spare "buttcoins" i en app 🤪
-
@alf149 @infonauten Der var en kampagne i Malmö for et år eller to siden, hvor de forsøgte at få folk til at skodde cigaretter i askebægre... ved at lade dem spare "buttcoins" i en app 🤪
-
@infonauten @alf149 Det var så fjollet. Jeg ved ikke, hvad planen var. Der ligger stadig lige så mange skodder på fortovet som før, men jeg tænker at et reklamefirma tjente kassen på kampagnen.
-
@infonauten @fanden
Er det chokolade mønter der har ligget i solen?
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
-
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
@SorenMRiis @infonauten @alf149
Okay, Søren Markbard Riis. Du vinder denne omgang!