Jeg havde ingen forventninger, men det er alligevel enormt smertefuldt igen og igen at opleve hvor principløse, ligeglade og medløbende langt de fleste danskere er.
-
Jeg havde ingen forventninger, men det er alligevel enormt smertefuldt igen og igen at opleve hvor principløse, ligeglade og medløbende langt de fleste danskere er. Vi må berede os på undergangen.
"Så er danskerne færdige med at boykotte Musk: Tesla er suverænt mest solgt
Det går fortsat kun én vej, når det kommer til salget af elbiler. Samtidig noterer branchen sig, at Tesla er tilbage på førstepladsen over flest solgte biler på en måned – endda i suveræn stil." -
Jeg havde ingen forventninger, men det er alligevel enormt smertefuldt igen og igen at opleve hvor principløse, ligeglade og medløbende langt de fleste danskere er. Vi må berede os på undergangen.
Det går fortsat kun én vej, når det kommer til salget af elbiler. Samtidig noterer branchen sig, at Tesla er tilbage på førstepladsen over flest solgte biler på en måned – endda i suveræn stil."@jeppe ... ligesom vi har helt enormt svært ved at komme væk fra Meta, Microsoft og Google. Åndelig dovenskab forsvaret med dårlige undskyldninger.
Nå ja, og så den ny model? -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
Det går fortsat kun én vej, når det kommer til salget af elbiler. Samtidig noterer branchen sig, at Tesla er tilbage på førstepladsen over flest solgte biler på en måned – endda i suveræn stil."@jeppe Undergang ligefrem?
-
@jeppe Undergang ligefrem?
@Lostmonkey ja, der skal meget til at forhindre de kriser vi står i, hvoraf de væsentligste nok er klimakrisen, biodiversitetskrisen, techfeudalismekrisen, krig. Mere end vi er klar til at gøre.
-
@Lostmonkey ja, der skal meget til at forhindre de kriser vi står i, hvoraf de væsentligste nok er klimakrisen, biodiversitetskrisen, techfeudalismekrisen, krig. Mere end vi er klar til at gøre.
@Lostmonkey men det ville da være dejligt hvis alt er godt, og jeg bare misforstår eller overdriver alvoren.
-
@Lostmonkey men det ville da være dejligt hvis alt er godt, og jeg bare misforstår eller overdriver alvoren.
danskerne er som en sovende fjeder, man kan trykke på dem, ruske i dem, advare dem, men de springer altid tilbage i samme form: bilen i indkørslen, grillen i haven, og en følelse af at alting nok skal gå, selv når huset langsomt brænder.