Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Så er Odenses våbenkonference overstået.

Så er Odenses våbenkonference overstået.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
4 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
    snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
    snue@radikal.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Så er Odenses våbenkonference overstået. Det var vældig dejligt at være sammen med en masse fredsaktivister. Vi havde kaffe med og rundstykker og smør ^^

    Vi stod foran indgangen, hvor alle de krigsglade skulle forbi. Udover de skilte og bannere man kan se på billedet, så delte vi også løbesedler ud. Det var jeg med til 🙂

    1/3

    snue@radikal.socialS 1 Reply Last reply
    0
    • snue@radikal.socialS snue@radikal.social

      Så er Odenses våbenkonference overstået. Det var vældig dejligt at være sammen med en masse fredsaktivister. Vi havde kaffe med og rundstykker og smør ^^

      Vi stod foran indgangen, hvor alle de krigsglade skulle forbi. Udover de skilte og bannere man kan se på billedet, så delte vi også løbesedler ud. Det var jeg med til 🙂

      1/3

      snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
      snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
      snue@radikal.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      Der var mange der tog imod dem. Der var flere der forsøgte at ignorere mig. Et par filmede mig også, men gad ikke snakke. Jeg synes godt nok, at det var vildt at få øjenkontakt med så mange mænd i dyre dyre biler og med blod på hænderne.

      Blandt de våbenfirmaer der var til stede var Terma (dansk) og Elbit Systems (israelsk). Begge to sælger våben til Israels folkemord. Syddansk Universitet var også talrigt til stede. Det er godt nok klamt.

      2/3

      snue@radikal.socialS 1 Reply Last reply
      0
      • snue@radikal.socialS snue@radikal.social

        Der var mange der tog imod dem. Der var flere der forsøgte at ignorere mig. Et par filmede mig også, men gad ikke snakke. Jeg synes godt nok, at det var vildt at få øjenkontakt med så mange mænd i dyre dyre biler og med blod på hænderne.

        Blandt de våbenfirmaer der var til stede var Terma (dansk) og Elbit Systems (israelsk). Begge to sælger våben til Israels folkemord. Syddansk Universitet var også talrigt til stede. Det er godt nok klamt.

        2/3

        snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
        snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
        snue@radikal.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        Jeg fik i øvrigt snakket med en masse kloge mennesker. Jeg tror jeg er imod al våbenproduktion nu.

        De fik mig overbevidst om, at min frygt for, at vi skulle mere i krig med Rusland eller USA i høj grad skyldes propaganda fra våben industrien. Der er penge i frygt.

        Jeg kan også godt se, at oprustning skaber mere oprustning skaber mere oprustning, så nogen bliver nødt til at trække stikket.

        Jeg er stadig bange for, at det måske er for naivt, men jeg er overbevist for nu 🙂

        3/3

        snue@radikal.socialS 1 Reply Last reply
        0
        • snue@radikal.socialS snue@radikal.social

          Jeg fik i øvrigt snakket med en masse kloge mennesker. Jeg tror jeg er imod al våbenproduktion nu.

          De fik mig overbevidst om, at min frygt for, at vi skulle mere i krig med Rusland eller USA i høj grad skyldes propaganda fra våben industrien. Der er penge i frygt.

          Jeg kan også godt se, at oprustning skaber mere oprustning skaber mere oprustning, så nogen bliver nødt til at trække stikket.

          Jeg er stadig bange for, at det måske er for naivt, men jeg er overbevist for nu 🙂

          3/3

          snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
          snue@radikal.socialS This user is from outside of this forum
          snue@radikal.social
          wrote sidst redigeret af
          #4

          Odense Ser Rødt har også dækket demonstrationerne 🙂

          https://osrtv.dk/2026/06/04/droner-til-fred-ikke-til-krig/

          1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes


          • Log ind

          • Har du ikke en konto? Tilmeld

          • Login or register to search.
          Powered by NodeBB Contributors
          Graciously hosted by data.coop
          • First post
            Last post
          0
          • Hjem
          • Seneste
          • Etiketter
          • Populære
          • Verden
          • Bruger
          • Grupper